wtorek, 27 sierpnia 2013

Heej  ;p
Przepraszam przepraszam przepraszam, że mnie nie było, ale miałam problemy z komputerem i wgl. masakra ; p  Już ostatni tydzień wakacji, czujecie ? Na otarcie łez przygotowuję dla was razem z Gabi konkurs ale więcej dowiecie się za kilka dni kiedy  to ogarniemy ;) Myślałam o zrobieniu dla was serii zresztą jak wiele innych dziewczyn "Back to school" ale w sumie jeszcze to przemyślę bo jeżeli chodzi o haul to miałabym wam do pokazania tylko korektor dosłownie kilka zeszytów i buty ale napiszcie mi czy chcecie taką serię i co chcielibyście w niej zobaczyć moim jedynym pomysłem jest organizacja plecaka i w sumie nic poza tym dlatego jestem otwarta na wasze propozycje. I w końcu musze się zabrać za wygląd mojego bloga bo obecny nagłówek zupełnie nie gra z tym tłem dlatego w wolnej chwili muszę nad tym popracować a teraz łapcie nagłówek, który dla mnie zrobiła Gabi ;) podoba się ?
 i jeszcze kilka naszych zdjęć  ;D






2 komentarze:

  1. Niestety też mam problemy z komputerem.


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny blog. Jesteś naprawdę śliczna! ♥

    www.wasted--soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń