piątek, 15 marca 2013

Jesteśmy razem już miesiąc!

Heej ! ^^
Dzisiaj jest 15 więc minął dokładnie miesiąc od pierwszej notki na tym blogu ;) Oficjalnie mam 5 obserwatorów, ale mam nadzieję, że jest was dużo więcej. Aktualnie mój blog ma 404 wyświetlenia. Najwięcej wyświetleń jednego dnia - 84 ;D. Najwięcej komentarzy pod postem - 14 w tym jeden mój. Chciałam wam bardzo podziękować za ten miesiąc. Mam nadzieję, że będzie was przybywać i że będziecie razem ze mną pracować na to, aby ten blog stawał się coraz lepszy ..:) 
Plan na zdjęcia w tym poście miałam zupełnie inne, no ale pogoda trochę pokrzyżowała mi plany dlatego musicie docenić moje poświęcenie, gdy wczoraj w tym zimnie robiłam zdjęcia ;D






 

7 komentarzy:

  1. aaa.^^ to takie swieto.:)) fajnie, ze juz tyle minelo, a ja nadal mam wrazenie, ze wczoraj pierwszy raz odwiedzialam tw bloga.;D soper fotki.;p najbardziej mi sie podoba 3 i 6, ale wszystkie sa sliczne.;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, prowadzisz go zaledwie miesiąc, a jest serio świetny ^^ Super fotki :D


    Zapraszam; http://lovee-fashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ^^ Obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne foty.:)
    Mam podobne legginsy.:DD
    - A ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po zobaczeniu tytułu posta myślałam, że zdradzisz coś o swoim życiu miłosnym, a tu dupa. :D
    Ps. Fajne foki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o moim życiu miłosnym za bardzo nie ma co opowiadać ; p może kiedyś ;) ;D

      Usuń