czwartek, 15 sierpnia 2013

Siemaa ludzie !
Musze wam powiedzieć  i przede wszystkim podziękować za to, że wczoraj kiedy weszłam na mojego bloga uśmiech nie schodził mi z twarzy do końca dnia  ;D  co zobaczyłam ?  19 komentarzy i 4 nowych obserwatorów ! ; p  a dziś ? 11 komentarzy i i jeszcze 4 nowych obserwatorów   ;D nie mogłam uwierzyć co nagle sie stało, że tyle osób napisało coś pod moim postem i zaobserowało bloga , nawet nie wiecie jak to motywuje !  jak już skończyłam zaglądać na wasze blogi i odpisywać na wasze komentarze zastanowiłam się jak ja mogłam chcieć usunąc bloga..  daliście mi takiego kopa, dzięki ! ja się gubię przy tych kilkunastu komentarzach a co ma powiedzieć taka Lucy ? ;D Anway wczoraj była u mnie Gabi  i w końcu nagrałyśmy ten houl, do którego zbierałyśmy się już od początku lipca i wyszzedł nam niespodziewanie chyba w 4 cześciach a miały być 2  no ale ciągle padała nam bateria w apracie no i tak ywszło, porobiłyśmy też sobie głupie zdjęcia, które pokażę wam jak tylko zgram je sobie od gabi i ogólnie spędziłyśmy bardzo pozytywny dzień ;) aaa kiedyś nagrałyśmy razem czelendża xd ty możecie go zobaczyć -->http://eskimos1999.blogspot.com/2013/07/udany-dzien.html 


oo macie kilka nieprzerobionych zupełnie zdjęć z mojego aparatu  ;D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz