poniedziałek, 25 lutego 2013

Siema !; p
Dziś miałam pierwszą lekcję WDŻ w pierwszej klasie xd I chciałam się wam pochwalić, że w tą środę jadę na konkurs. Chodzi w tym o to, aby wcześniej wybrać sobie jakąś książkę przeznaczoną dla młodzieży, którą się kiedyś czytało i wybrać z niej najciekawszy fragment i następnie go przedstawić tak jakbyśmy mieli wcielić się w autorkę tej książki. Fragment można mówić z pamięci lub pięknie czytać. Cały czas razem z moją koleżanką, która też idzie na ten konkurs myślałyśmy, że to wszystko będzie się odbywać w bibliotece gminnej czyli po prostu w małym gronie. A tu nagle się dowiedziałyśmy, że to będzie w jakimś domu kultury czyli, że my będziemy stać na scenie i to przedstawiać publiczności. Do tego musimy ubrać się jakoś adekwatnie do czytanego fragmentu ubrać. Może zrobię wam ootd. Na dodatek dziś pani zmieniła mi jednak na inny fragment do przeczytania i sama nie wiem czy mam się z tego cieszyć czy nie, bo niby tylko ten fragment pamiętam z tej książki, ale tam ciągle jest mowa o siuśkach xd Może ktoś kojarzy książkę Camping Story Emmy Kenedy. No nic, może jakoś to przeżyję. A teraz już spadam bo muszę się pouczyć na sprawdzian z niemca i na poprawę kartkówki z geografii. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz