sobota, 23 lutego 2013

Bloogi :>

Czeeść wam !
Dziś pewnie będzie trochę monotonny post no ale cóż xd ogólnie dziś miałam iść ze znajomymi do kina na Piękne Istoty i na pizze , ale jedna koleżanka się rozchorowała, koledze się nie chciało więc jego brat cioteczny też by pewnie z nami nie jechał i zostałam tylko ja i jeszcze jedna dziewczyna i stwierdziłam, że najwyżej pójdziemy innym razem bo fajniej jest jak idzie więcej osób niż tylko we dwie osoby. Dziś podam wam linki do blogów, na które co dzień zaglądam i które zdecydowanie są moimi ulubionymi. Są ich tylko 2 : 
 http://lucy-luucy.blogspot.com/ - ten blog możecie kojarzyć. Prowadzi go Polka, która mieszka w Norwegii. Na początku tylko oglądałam jej filmiki na yt (bo tak ją odkryłam) ale po jakimś czasie uzależniłam się od jej bloga. Co prawda są takie rzeczy, które mnie w niej czasem irytują, ale to nie zmienia faktu, że jest świetną blogerką, poza tym nikt nie jest idealny nawet ja  ;)

 http://fotoinigi.blogspot.com/ - tą dziewczynę również odkryłam po przez youtuba. Bardzo żałowałam, że opuściła swój kanał więc aby jej na dobre nie stracić zaczęłam czytać jej bloga. Zawsze niecierpliwie wyczekuję jej postów a jeszcze bardziej filmików które jednak czasem nakręca ale udostępnia je tylko na swoim blogu. Polecam jej blog.

Jak widzicie, obydwie dziewczyny mają coś wspólnego z nagrywaniem filmików i nawet ostatnio przyłapałam się na tym, że nie umiem wytrwać dłużej ba blogu dziewczyny, która nie kręci filmików. Ja po prostu muszę wiedzieć jak brzmi ich głos i jak wyglądają nie tylko na zdjęciach ale też jak zachowują się w filmikach. Czasem też wchodzę na blogi innych dziewczyn ale robię to znacznie rzadziej niż jeżeli chodzi o te 2 blogerki. Zachęcam was do podawania mi linków waszych blogów :) Kto wie, może któryś z nich też stanie się moim uzależnieniem ? ..:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz