piątek, 15 lutego 2013

Wielki powrót xD

Czeeść wam  ;p 
 Może ktoś mnie już stąd kojarzy :) Krótka historia: jakiś czas temu założyłam tutaj bloga, dodałam chyba albo 1 albo 3 posty i na tym się skończyło ponieważ nie umiałam tego tu ogarnąć i zdecydowałam, że jak na początkującą blogerkę powinnam zacząć od czegoś prostszego więc założyłam bloga na pingerze  ale nie czułam się tam dobrze i postanowiłąm znowu spróbować tutaj..od początku :) mam nadzieję, że teraz pójdzie lepiej  :) A teraz jeszcze króciutko o mnie dla tych którzy pierwszy raz się ze mną spotkali :)
- Mam na imię Ola ^^
- chodzę do pierwszej gimnazjum 
- mam 2 starsze siostry i starszego brata
- moją ulubioną porą roku jest taka wczesna jesień :P
Jeżeli macie do mnie jeszcze jakiś pytania to śmiało piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz