poniedziałek, 18 lutego 2013

A ty czego słuchasz? ;)

Siemaa ;D
Dzisiaj chciałabym zrobić mój pierwszy post tematyczny. Będzie on o muzyce, której słuchamy :) 
 Każdy z nas słucha innej muzyki. Jedni słuchają metalu, inny rapu, a jeszcze inni powiedzą, że nie ograniczają się do jednego typu muzyki. I nikt nikomu nie wchodzi w paradę, każdy słucha czego chce..dopóki nie spotka fana np. Justina Biebera. Duża część naszego społeczeństwa od razu obraża takie osoby tylko dlatego, że sami nie lubią Biebera czy tam kogo xd to tak jakbyśmy hejtowali jakieś osoby dlatego, że nie mają markowych ciuchów. Powinniśmy być dla siebie bardziej tolerancyjni. Kompletnie nie rozumiem osób, które obrażają Justina tylko dlatego, że nie chodzi w dresach i ma inny zaczes niż oni. No gdzie w tym logika?! Ja osobiście mam neutralny stosunek do tego piosenkarza, ponieważ ani nie jestem jego fanką ani antyfanką. Jednak nie zmienia to faktu, że jeżeli słyszę, że ktoś go wyzywa np. od pedałów to staram się wytłumaczyć temu człowiekowi, że nie powinien oceniać człowieka po wyglądzie czy głosie. Przykre jest to, że najczęściej Bieber jest obrażany przez chłopaków niewiele od niego młodszych, którzy niedługo będą przechodzić mutację i może chociaż przez chwilę będą musieli się zmierzyć z tym z czym on musi żyć na co dzień. Poza tym nawet jeżeli byłby on gejem to przecież nic złego. Teraz postaram się wrócić trochę do tematu, bo widzę że zeszłam zupełnie na Justina Biebera xd chciałam wam jeszcze tylko uświadomić, że dzięki temu, iż każdy słucha innej muzyki mamy o czym dyskutować i każdy trochę przez to czego słucha, podchodzi do życia w inny sposób i nie powinniśmy go przez to prześladować jak to w naszym państwie często bywa. Na dziś to tyle, a wy jeżeli chcecie coś jeszcze do tego tematu dodać to śmiało piszcie w komentarzach ;) buziaki !

2 komentarze:

  1. zgadzam sie z tb w 100 % too, ze nie wszyscy lubia Justina Bibera to nie znaczy, ze maja sie z niego nabijac i wgl.;p ja slucham roznej muzyki, nawet niektore piosenki rapu lubie, ale najbardziej lubie polskie reggae ( Kamil Bednarek i ADRO) ^^ ale tez lubie disco polo i piosenki , tore wpadaja w ucho.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze się, że mamy na ten temat takie samo zdanie
    :)

    OdpowiedzUsuń