czwartek, 14 marca 2013

:)

Heej wam  ;)
Jak wam minął dzień?
Jak już pewnie wiecie wczoraj konklawe wybrało nowego papieża - Franciszka. Z tego co na razie słyszałam jest on Argentyńczykiem i porusza się metrem..przynajmniej dotychczas się nim poruszał. Ja byłam dosyć zaskoczona, że nasz nowy papież pochodzi z Argentyny. Raczej spodziewałam się Włocha. Strasznie chciałam być na placu św. Piotra, kiedy pojawiał się biały dym. No cóż, może kiedyś tego doczekam..Tak, więc bardzo się cieszę, że mamy nowego papieża - Franciszka i mam nadzieję, że długo i dobrze będzie sprawował ten urząd :)
Chciałam iść dziś porobić jakieś zdjęcia, ale wcześniej tak zmarzłam w kościele i po kościele, że wgl. mi się nie chciało. Jeżeli nadal będzie tak ładnie świecić słoneczko to może pójdę na te zdjęcia po południu. Zastanawia mnie czy trochę nie pospieszyłam się z tym konkursem, jak na razie nikt nie wysłał mi żadnego zdjęcia, dlatego chciałabym abyście napisali mi w komentarzach czy w ogóle chcecie taki konkurs. Jeżeli chcielibyście taki konkurs to chciałam jeszcze dodać, że wygrana stylizacja będzie pokazana na moim blogu, więc żeby nie było potem jakichś niepotrzebnych problemów. Jeżeli nie chcecie aby było widać waszą twarz, ale chcecie wziąć udział w konkursie to po prostu  robiąc zdjęcie lub obrabiając je nie "utnijcie głowę". i Jeszcze jedno pytanie: Czy chcecie mojego aska? Ma już założonego od jakiegoś czasu więc pomyślałam, że może chcielibyście abym go wam podała.I koniecznie napiszcie mi w komentarzach jakie posty byście chcieli i pytania do mnie jeżeli takie macie :)

 

4 komentarze:

  1. Fajne lakiery...najbardziej mi się podoba ten jakby kremowy:)
    Obserwuję i liczę na rewanż:)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio mam faze na lakiery w kolorach takich mlecznych, cielistych, kremowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie podobaja lakiery w kolorze grejfruta i maliny.;p
    mile zmiany na blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. powtarzasz sie z tym Franciszkiem...

    OdpowiedzUsuń