wtorek, 12 marca 2013

KONKURS!!!

Halo ;D
 Aaah, dziś ostatni dzień do szkoły i od jutra wolne..:) naszło mnie wczoraj na ombre na paznokciach ale chyba średnio mi wyszło.  Chciałabym zrobić taki mały konkursik i mam wielką nadzieję, że weźmiecie w nim udział ;D udział mogą brać tylko blogerki lub osoby mające kanał na youtubie. Jedyne co musicie zrobić to:  

- zaobserwować mojego bloga   
- wysłać mi maila z najchętniej noszonym przez was strojem i napisać dlaczego stał się waszym ulubieńcem  
- w tytule maila napiszcie dużymi literami OOTD (nie chcę kogoś pominąć)   
- w wiadomości podajcie również adres do waszego bloga lub link do waszego kanału
     Swoje stylizacje możecie przysłać do 18 marca do godziny 13.00 . Wybiorę kilka osób (jeszcze nie wiem czy będą to 3 osoby czy jedna) które według mnie zasługują na wygraną i przez 7 postów, na końcu mojego postu będą linki do ich kanałów na yt lub linki do ich blogów. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału ^^



Moje adresy e-mail, na które macie wysyłać swoje ootd:

aleksandragala7@tlen.pl

olciak8123@wp.pl  

1 komentarz: