środa, 6 marca 2013

E-mail

Heej wam !;p  
Mam świetny humor i nawet chciałam wyjść na dwór i porobić sobie zdjęcia ale stwierdziłam, że to trzeba dużo przygotowania i porobiłam takie mniej ambitne zdjęcia z których tylko jedno czy 2 nadaje się do upublicznienia ;D a to wszystko dlatego, że mi słońce po oczach waliło -.- łee jeszcze muszę zrobić pracę na plastykę, która cała ma się składać z małych kółeczek (zrobię jej zdjęcie i wam pokarze jutro), muszę przypomnieć sobie pierwiastki oraz jeszcze jakieś 2 tematy z chemii, pouczyć się na biologię bo jutro chyba mam sprawdzian i pouczyć się na niemca bo mam kartkówkę -.- w przyszłym tygodniu nie idę do szkoły w środę, czwartek i piątek bo są u mnie rekolekcje i cała szkoła ma wolne! ;D taki tam zaciesz...ostatnio zapraszałam różne blogerki na mojego bloga ale nie przybyło mi nic czytelników, nadal obserwują mnie tylko 2 osoby. Dlatego apeluję do was, jeżeli jeszcze nie macie konta goolge to koniecznie jej załóżcie i wtedy jasno będę widziała ile osób mnie obserwuje, bo tak to cały czas mam wrażenie, że piszę tylko dla 2 osób i jednak to trochę demotywuje..Jeżeli napisać do mnie wiadomość prywatną to piszcie na adres olciak8123@wp.pl      To konto jest przeznaczone tylko i wyłącznie dla was :)

3 komentarze:

  1. ladna <33
    www.ally-aally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. " pokażę " ż :p

    Fajne zdjątko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory, ale czasami z rozpędu robię jakieś głupie błędy xd dzięki :)

      Usuń