czwartek, 7 marca 2013

Czeeśś wam ;P
Miałam zamiar od dziś zacząć bieganie albo chociaż iść z koleżanką na rolki (a ona na rowerze ;P) i jeszcze porobić zdjęcia ale pogoda popsuła nam plany -.- jest tak dziwnie pochmurno a podobno na weekendzie ma jeszcze spaść temperatura i śnieg >_< kurde, no tak być nie może! A miałam takie ambitne plany, a tak znowu siedze przed kompem..xd zaraz jeszcze trochę się pobawię nad wyglądem bloga i może zrobię nagłówek ale kompletnie nie mam na niego pomysłu...trochę szkoda, że wogule was nie przybywa no ale trudno, jakoś damy rade :)

14 komentarzy:

  1. Tak, te legginsy kupiłam na marywilskiej ;) jesteś z warszawy?

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkam jakieś 70 km od Warszawy ale jestem jej częstym gościem ;)

      Usuń
  2. U mnie też pogoda się zepsuła, ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog <3
    obserwuję i liczę na wzajemność <3
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog zapraszam do nas ;)) mistakeandcake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcie! nie martw się, wraz z uplywem czasu, napewno przybędzie obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszamy do nas http://blog-live-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wpadnij do mnie <3
    dobry blog <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog, na seriooo:)
    Obserwuje i ty tez zaobserwuj! <3
    http://sweat1dimala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. no niestety pogoda się zepsuła :/
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No, pogoda zaczęła się walić. NIe może się zdecydować coś. ;/
    Obserwuję i liczę na to samo
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda koszmarna ;/ Blog ciekawy :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też pogoda gorsza :< Fajne zdjęcie ;)

    + zapraszam na http://kendi-kendii.blogspot.com mam nadzieję że się odwdzięczysz i skomentujesz. Dopiero zaczynam, więc każdy komentarz jest dla mnie ważny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie tez sie pogoda zepsula.:/ a co najciekawsze, dopiero dzis zobczylam ile jest sniegu. o.O lulu769 - domyslasz sie dlaczego.;p

    OdpowiedzUsuń