poniedziałek, 4 marca 2013

HAUL

Heej wam! 
Przed chwilą się zebrałam i zrobiłam zdjęcia do haul'u który wam zaraz przedstawię. Są to tylko 3 rzeczy zdobyte przeze mnie przez ostatnie 2 tygodnie. Myślałam nad tym czy nie pokazać wam rzeczy zdobytych przeze mnie w ciągu ostatnich 6 tygodni, więc jeżeli chcecie zobaczyć jeszcze inne rzeczy to koniecznie mi napiszcie :)
Spódniczkę kupiłam na allegro za 30 zł. Jest marki atmosphere. Na zdjęciu nie wygląda zbyt korzystnie ale jest na prawdę śliczna i za bardzo nie chciało mi się robić 5 zdjęć aby pokazać wam ją z każdego punktu widzenia. Ma z przodu 2 kieszonki :)
Spodenki również kupiłam na allegro za jakieś 30 zł. Od jakiegoś czasu szukałam spodenek na w-f ale żadne mi nie odpowiadały bo albo były stanowczo za krótkie albo za szerokie albo z materiału raczej nienadawającego się na w-f albo kosztowały 70 zł ale na szczęście razem z siostrą udało nam się znaleźć te. Wydają się na wielgaśne ale są w sam raz i świetnie się układają na sylwetce. Są bardzo wygodne.
Ostatnia rzecz to bluzka. Dostałam ją od siostry. Jak jeszcze nie wiecie uwielbiam Audrey Hepburn, chociarz nie obejrzałam ani jednego filmu z nią ;D Jednak to w niczym nie przeszkadza żeby ją lubić :)  mam nawet album poświęcony jej ^^ dlatego moja siostra jak tylko zobaczyła ten ciuszek bez wahania go kupiła. Jak widzicie kosztowała 29.99 zł. Nie wiem gdzie została kupiona.



 

4 komentarze:

  1. robisz błędy ortograficzne " CHOCIAŻ "
    w innym poście napisałaś że dobrze się uczysz..
    A błędy robisz ?? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, widzę, że pierwszy anonimek się uaktywnił, witam na moim blogu :) mam nadzieję, że ty urodziłaś/łeś się idealny i nigdy nie popełniłeś żadnego błędu :)

      Usuń
  2. ja się nie ujawnię ale szczerze mówiąc żal mi ludzi takich jak wyżej..
    nich założy swój blog, to pogadamy . ;)
    Bardzo fajne ciuszki.:)

    OdpowiedzUsuń