niedziela, 3 marca 2013

Siemaanko!
Jak wam minął weekend? Bo mi nawet w porządku :) przeczytałam książkę Tunel strachu i książka na prawdę mnie wciągnęła chociaż długo czekała na swoją kolej ale jakoś nie miałam na nią ochoty. Chociaż dobrze wiem, że nie ocenia się książki po okładce to ja z góry założyłam, że książka będzie na pewno beznadziejna. No ale na szczęście okazała się ciekawa i szybko ją "pochłonęłam". Jeżeli chcecie to chętnie zrobię wam jej recenzję :) skończyłam również czytać Piękne istoty :) spróbuję sobie zrobić jakiś tydzień przerwy od książek (chociaż nie wierzę, że mi się to uda) i zacznę czytać "Harry Potter i kamień filozoficzny" ponieważ jest to moja ostatnia lektura w tym roku szkolnym ;) w najbliższym czasie chciałabym wam zrobić jakiś ciekawy ootd niestety już nie w scenerii zimowej bo u mnie od dwóch dni prawdziwa wiosna. Słonko grzeje jakby już by już zaczynał się kwiecień. Ale chwilami powiewa mroźny wiaterek, który nie daje zapomnieć, że to dopiero początek marca. Chciałabym wam również zrobić malutki haul na który będą się składać chyba tylko 3 rzeczy no ale zawsze będzie to jakiś inny post :> chciałabym co miesiąc, w datę napisania pierwszej notki na tym blogu pisać jakiś nadzwyczajny post, tak aby widać było, ze ten dzień jest inny od pozostałych zasługuje na coś więcej niż napisanie co się u mnie działo :) tak więc niecierpliwie czekam na wasze propozycje:)

2 komentarze:

  1. Twoje posty nie mają ładu ani składu.
    staraj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak podobają ci się moje najnowsze posty ? :)

      Usuń