poniedziałek, 18 marca 2013

Meczyk ;D wolne, wolne, wolne..

Siemka  ; p
Piszę dopiero dziś, ponieważ wcześniej za bardzo nie miałam czasu. W sobotę byłam u fryzjera żeby podciąć końcówki i pocieniować od ramion i dobrać więcej włosów na grzywkę a potem o 16 wyjechałam na mecz do Płocka. Grała drużyna z Polski - Orlen Wisła Płock kontra jakaś norweska drużyna. Polaczki wygrali 30 do 25 ;D Było fajnie tylko szkoda, ze tak krótko, ta godzinka minęła bardzo szybko. Na końcu postu pokażę wam jakieś zdjęcia z tego meczu.
Wiecie, ze dzisiaj strzeliłam gola?! Jestem z siebie taka dumna ^^ Nigdy chyba nie zmęczyłam się na w-fie tak jak dzisiaj. Pod koniec meczu tylko sobie chodziłam po boisku po aż niedobrze mi było ze zmęczenia. I musieliśmy biegać 10 kółek wokół sali ! Tzn. zawsze powinniśmy biegać 10 kółek ale zawsze biegniemy jakieś 3 a dziś musieliśmy 10 bo nauczyciel pilnował -.- Ah, już za 2 tygodnie będę miała 6 dni wolnych, bo Wielkanoc ^^ a potem chyba jeszcze jeden bo szóstoklasiści piszą test. A potem kiedyś w kwietniu jeszcze 3 chyba bo gimnazjaliści piszą test. UHUHUHU!!;D
no i jeszcze potem weekend majowy i jeszcze 3 albo 4 dni wolne bo mam wycieczkę ;D a czerwiec to już z górki :P Wy też z utęsknieniem czekacie na lato i wakacje? :)

5 komentarzy:

  1. Na pewno niezapomniane chwile.:)) Założę się, że wrażenia były duże .. xd Ładna zmiana fryzurki, chciałabym cię zobaczyc w całej nowej fryzurze .;p
    Pozdrawiam.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. tak na prawdę w fryzurze nie ma żadnych zmian - tylko podcięte końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, na serioooo. :D
    obserwuje i licze na cb!
    http://sweat1dimala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń