środa, 20 marca 2013

Spring, where are you..?

No cześć  ^^
Pierwszy dzień wiosny? A za oknem śnieg...nice..Mam nadzieję, że na Wielkanoc będzie już ciepło. Nie wiem jak wy ale ja chce już żeby była taka późna wiosna..taki kwiecień-maj. Na zewnątrz temperatura jeszcze na minusie, a ja już myślę nad rzeczami, w które koniecznie muszę zaopatrzyć się na lato ;D są to np. krótkie spodenki, ponieważ z tych co miałam dotychczas już się nie dopinam i zostały mi tylko 3 pary w tym 3 raczej takie sportowe więc zostaje jedna para. Następną rzeczą, którą chciałabym mieć na ten sezon wiosenno letni to basebolówka oraz kapelusz z wąskim rondem, ale on również świetnie będzie się nadawał na taką wczesną jesień ;) i oczywiście muszę kupić sobie jakieś trampki. Przynajmniej jedną parę ;) z tym mam największy problem, ponieważ upatrzyłam sobie już kilka par i kompletnie nie wiem które wybrać..






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz