niedziela, 10 marca 2013

Niedziela ;)

Dobry ;D
takie tam moje odrabianie matmy ;D
Dzisiaj dosyć leniwa niedziela. Z rana jeszcze sypał śnieżek, ale teraz już ustał. Wczoraj robiłam ''chłopską pizze" , która raczej kwalifikuje się do zapiekanek no ale dobra ;p tak szybko zniknęła , że nawet nie zdążyłam zrobić jej zdjęcia żeby wam pokazać . Może innym razem :) Aah, ten tydzien zapowiada się na prawdę dobrze: tylko w poniedziałek i wtorek do szkoły a potem wolne ( tylko przed południem do kościółka) i całkiem miłe zakończenie tygodnia bo w sobotę jade na mecz piłki ręcznej do Płocka ;D to ma być  o jakiś Puchar czy coś. Haha ja nawet nie wiem jakie to drużyny grają i czy to zawodowcy czy "młodziki" ;D Ostatnio mam faze na takie piosenki jak Lemoniada - Sonia Miki, Lili - Enej i piosenki Równonocy ;D Koniecznie napiszcie mi w komentarzach jakimi wy teraz piosenkami się jaracie :>  i co myślicie nad tym powrotem zimy  :p aawww moje obecne marzenie to mieć plakat z Piotrem Żyłą i jego autografem ! od jakiegoś czasu jest moim idolem  ;D cenie go za to jest sobą i mówi to co myśli niczym się nie przejmując :) przebił nawet mojego dotychczasowego idola Martina Kocha :D Nawet nie wiecie jak byłam zawiedziona kiedy byłąm na skokach narciarskich w Zakopanem na Pucharze Świata a Koch nie skakał :(   Wy też interesujecie się skokami narciarskimi ? :3


 

4 komentarze:

  1. fajnie mialas, ze bylas na pucharze! :D ja niestety nie bylam.;/ ale pocieszajace jest to, ze nie tylko ja lubie skoki narciarskie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam fazę na te piosenki!
    i jeszcze Napraw - LemON. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog.:)
    I zdjęcia również :))
    - A .;D

    OdpowiedzUsuń