sobota, 9 marca 2013

Nyan Cat

Czeeść wam ; p
Zupełnie zapomniałam wam złożyć życzenia z okazji dnia kobiet dlatego robię to teraz :) mam nadzieję, że każda z was będzie zawsze dążyć do spełnienia swoich marzeń :)
Dziś idę robić z siostrą zdjęcia na konkurs  :P mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie i jakieś będzie się nadawało bo jak na razie potrzebne mi są jeszcze 3 zdjęcia krajobrazów .. pokażę wam moją pracę na plastykę ; p nyan  cat ;D całą praca została zrobiona z małych kółeczek :P w przyszłym tygodniu mam nadzieję na ambitniejsze posty i zdjęcia z mojej strony bo od środy do piątku mam wolne od szkoły !; p

 

3 komentarze:

  1. ale fajny rysunek :D:


    Zapraszam serdecznie na pierwsze moje blogowe rozdanie ;) http://agata-aga92.blogspot.com/2013/02/pierwsze-blogowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki ;) na pewno zajrzę na twojego bloga :D

      Usuń