piątek, 29 marca 2013

Odpowiedzi

Witam ;)
Mam nadzieję, że miło wykorzystujecie wolny czas :P mi wczoraj udało się ogarnąć pokój, jeszcze tylko muszę zmyć podłogę. Udało mi  się nawet zrobić malutkie przemeblowanko  ;p Dziś odpowiem na pytania, które ktoś zadał mi pod pod postem "Tyśka" :)

Jak ma na imię teraźniejszy najlepszy przyjaciel i dawniejszy ?
Dawniejszy to myślę, że Weronika i Asia a teraz obecnie mam dużo przyjaciół ale takiego najlepszego to nie mam chyba.

Jaki kolor lubisz najbardziej ?

Lubię wszystkie kolory oprócz pomarańczowego i żółtego :)

Jakiej muzyki słuchasz ?

Nie zamykam się w kilku typach muzyki, ale słucham tego co mi wpadnie w ucho :>

Masz rodzeństwo ?

Tak, mam 3 starszego rodzeństwa 

Gdzie chodzisz do szkoły ?

Na razie nie chcę tego zdradzać ;)

Masz chłopaka? Jak ma na imię ?

Nie mam chłopaka

Podoba Ci się jakiś chłopak? Jak ma na imię ?

Ty wścibski człowieczku xd

Masz swój telefon ? Jak tak to jaki model ?

Sony Ericsson W580i

Ile liczy twoja klasa osób?

Obecnie 21
Kim chcesz zostać w przyszłości ?? :)

Niestety tego nie wiem, jak miałam mniej więcej 6 lat chciałam być kwiaciarką, ostatnio chciałam robić coś związanego z gotowaniem ale tego jeszcze nie wiem ponieważ ja bardzo lubię gotować, ale boję się, że jeżeli musiałabym co dzień w pracy gotować czy by mi to nie zbrzydło, fajnie by było robić coś z modą. Na pewno chce ominąć takie rzeczy jak praca w biurze i że będę robiła to na co mam ochotę i  co będzie sprawiało mi przyjemność :)

Jeżeli chcesz zadać mi jakieś pytania, to napisz je w komentarzu, a ja na nie odpowiem i udostępnię link do twojego bloga w poście z odpowiedziami  ;) 

3 komentarze:

  1. 4 strarszego rodzeństwa?
    A nie 3 ?:P
    - A.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pewnie miałam na myśli, że jest nas czworo ;p dzięki za spostrzegawczość ;) znamy się ?

      Usuń
  2. Tak , znamy ;pp
    A. ;D
    (dawno nie byłam.;p)

    OdpowiedzUsuń