czwartek, 28 marca 2013

Tag : Wolałabyś

Cześć wam  ;p 
Jak wam idą przygotowywania do Wielkanocy ? U mnie porządki idą pełną parą. Wczoraj dowiedziałam się, że przed świętami możemy spodziewać się jeszcze opadów śniegu ! Mam już dla was zaplanowany post na 15 kwietnia ;p  Jeszcze tylko muszę wykonać kilka fotek i będzie prawie gotowy :) A dzisiaj mam dla was Tag : Wolałabyś :) taguję wszystkich, którzy czytają tego posta ;)

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?

 Raczej z ułożonymi włosami ale bez makijażu, ponieważ ja się nie maluję  ;)

2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?

Wolałabym zachować jedno i drugie, ale jeżeli już mam wybierać to wolałabym żeby zgolono mi brwi..

3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy Sephorze?

Na razie nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ na dzień dzisiejszy nie robię zakupów ani w Sephorze ani w Mac'u

4. Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?

Chyba wybrałabym ondulację  ;p

5. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?

Raczej z przesadną ilością różu na policzkach  :)

6. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?

Spodnie MC Hammera 


7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?

Wolałabym mieć pomarańczową opaleniznę ;P

8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?


Chyba zły kolor włosów bo wydaje mi się, że jestem tolerancyjna do każdego koloru i w razie czego można zafarbować na inny a czasem jak ktoś jest źle obcięty to już nic nie da się z tym zrobić


9. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?

Wolałabym zostać pozbawiona na zawsze dostępu do twitter'a ponieważ nawet go nie mam  ;p

10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?

Nie wiem bo jak już wcześniej wspomniałam jeszcze się nie maluję i to bardzo rzadko zdarza się, że nałożę tusz do rzęs (tylko CZASAMI  na jakieś specjalne okazje lub robiąc sobie jakiś makijaż z nudów, aby potrenować przed przyszłością)i w sumie nie wiem bo nie wyobrażam sobie jak można ładnie nałożyć sobie róż na policzki bez użycia pędzla (chyba, że popróbować gąbeczką) ale też chyba trudno byłoby mi zrezygnować z mascary bo nie mam idealnie super długich i gęstych rzęs .

No to na tyle. Pamiętajcie, ze was wszystkich taguję i jak już zrobicie u siebie ten tag to koniecznie przyślijcie mi link i chętnie poczytam co poodpowiadałyście ;)

Smile!!!

 

 

 

2 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi. :) Ja właśnie zaraz będę się brała za porządki. :)

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hhahahaha świetny tag ;> Nie wyobrażam sobie siebie bez brwi ;D

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń