niedziela, 31 marca 2013

ootd :)

Hej wam  ;p
Jestem już z deczka padnięta dlatego wybaczcie, że ten post będzie taki monotonny i wgl. bez rąk i nóg. Na końcu postu będzie mój dzisiejszy outfit :) Jestem taka najedzona, że ledwo się ruszam ;p  Dzisiaj byli u nas goście i w chwili kiedy było nas najwięcej to było nas 18  ; p  A teraz rodzice z moją siostrą pojechali jeszcze do cioci na imieniny :) Wiecie, że dzisiaj leciało w telewizji Toy Story chyba2  ? ; p oglądałam ^^ No cóż, a jutro śmigus - dyngus buahahaha!! muszę sobie koniecznie przygotować jakąś broń bo znając życie to tata wpadnie do mnie do pokoju o 6 i chluśnie mi szklanką wody albo nawet całą butelką wody...dlatego najlepiej będzie jak ja go zaskoczę i wstanę przed nim ;3 haha dzisiaj tak nie wyrabiałam w kościele z moją siostrą a siedziałyśmy na samym przodzie kościoła ; p ogólnie ciągle z czegoś chciało nam się śmiać i raz było coś takiego, że pod ołtarzem siedziały takie 3 dziewczynki: jednak w wieku chyba 7-8 lat a dwie miały gdzieś 3-4 latka no i jedna z tych mniejszych tak jakby palcem zaczęła liczyć ministrantów no i wkońcu jeden ministrant (mój kolega z klasy) zrobił do niej taką podobną minę tylko że z zamkniętą buzią 
i jak moja siostra to zobaczyła to tak zaczęła się trząś ze śmiechu a ja tego nie widziałam ale prawie w tej samej chwili też tak parsknęłam bo ta dziewczynka tak ziewnęła i przy tym ziewaniu miała takie groźne oczy ;D i ten śmiech siostry tak mi się udzielił, że nie mogłam przestać  ;p
No dobra a teraz ootd :)




haha mój i siostry mazurek ;D nawet tego nie oceniajcie, to było robione bez przemyślenia ;d


 koszula - H&M
spódniczka - Marywilska
biżuteria - nie wiem gdzie kupione, kiedyś to po prostu dostałam, a ten srebrny wisior zabrałam siostrze :)
gumka do włosów - Marywilska

2 komentarze: