środa, 3 kwietnia 2013

Lista ;) 1/3

Witam  ;D
Dziś post będzie o rzeczach, które po prostu chciałabym sobie w najbliższym czasie kupić. Są to rzeczy mniej lub bardziej mi potrzebne ...więc lepiej już zacznę bo czuję, że to będzie długa notka:P

Pierwsza rzecz to jakiś pierścionek, najlepiej w stylu vintage ale niekoniecznie ;)

Drugą rzeczą jest taka czapka, tylko w innym kolorze ;)
 Następną rzeczą jest jakiś plakat z Laną Del Rey ale to marzenie zmieniło się na plakat z całą ekipą skoczków naraciarskich lub chociaż z Piotrem Żyłą ;D

Rzecz numer 4 to jakaś mała podręczna kosmetyczka, taka żeby nie zajmowała dużo miejsca ale mogłabym w nią spakować najniezbędniejsze rzeczy, aby nie walały się po całym plecaku czy torebce ;)
Kolejna rzecz to balsam do ust z Nivea. Te produkty cieszą się dobrą opinią więc postanowiłam sama je wypróbować tylko myślę, że poczekam aż zacznie kończyć mi się Carmex ;)




Zostając jeszcze przy produktach do ust chciałabym wypróbować Tisane oraz balsam do ust z Lovely :) Jeżeli chcodzi o Tisane to bardziej byłabym skłonna do wersji w sztyfcie :>


Następną rzeczą, którą koniecznie muszę zakupić przed wakacjami lub na ich początku jest strój kąpielowy dwuczęściowy, ponieważ na chwile obecną mam tylko jednoczęściowy no a jak wakacje to trzeba odkryć trochę więcej ciałka ;P A że ja jestem wymagająca to chciałabym aby góra stroju była w kroju topu a dół żeby to były takie jakby spodenki :P

Znowu lądujemy w produktach do ust. Kiedyś czaiłam się na jakiś lipsmacker np colowy ale teraz mi to trochę przeszło. Moim celem jest kupienie sobie jakiejś szminki/pomadki w jakimś fajnym letnim odcieniu np. pomarańczowa lub jakaś różowo czerwona. W najbliższym czasie muszę się wybrać do apteki po pomadkę truskawkową z firmy Ambio :)
to chyba ta  ;)

  Następną rzeczą jest jakaś zwykła bluzeczka na ramiączka taka żeby ją pod coś założyć więc chyba nie mam sensu jej pokazywać.

Kolejną rzeczą jest nerka, saszetka - jak kto woli. Ostatnio stwierdziłam, że coś takiego może mi się przydać a szczególnie w lecie kiedy jadę gdzieś z koleżanką np na rowery i np będę miała leginsy albo kieszenie w moim spodenkach będą zaszyte a nie będzie chciało mi się brać całej torby tylko na jakąś kase i telefon ;)




Dalej chciałabym zakupić jakiś specyfik który miałby walczyć przeciwko mojemu syfowi na czole - mówię tu o pryszczach oczywiście -.- więc jeżeli znacie jakieś antidotum godne uwagi to proszę abyście mi napisali w komentarzach i możecie mi również napisać których produktów w tej dziedzinie unikać :)

Następna rzecz nadaje się bardziej na zimę ale niestety w tym roku nie udało mi się tego upolować. A chodzi tu oczywiście o ogrzewacz do dłoni :)



Dalej na mojej liście znajdują się przynajmniej 2 lakiery do paznokci i chodzi mi tu o czarny lakier oraz taki w kolorze cielistym, ponieważ ostatnio lakiery w takich kolorach podobają mi się najbardziej, ale chcę na lato powiększyć moją kolekcję lakierów ponieważ taki własny osobisty lakier to mam tylko jeden a reszta jest mojej siostry, które też mogę używać, ale czasem chciałabym jakieś lakiery zabrać na jakiś wyjazd czy coś takiego więc lepiej mieć swoje ;)

 
Kolejną rzeczą z mojej listy są jakieś perfumy, ponieważ moich z Oriflame zostało już całkiem nie dużo i jeżeli jestem już przy zapachach to również zamierzam zakupić sobie na lato jako częsty zastępnik perfum jakąś mgiełkę do ciała ale zapachu, którego będę się wystrzegać to na pewno arbuz bo arbuzowe mgiełki do ciała wgl. mi nie przypadają do gustu .



Dalej mam rzecz, którą koniecznie chcę kupić sobie na lato, ale bardzo mi trudno znaleźć coś fajnego - kombinezon (na ramiączka, z krótkimi nogawkami). Fajnym rozwiązaniem byłyby też jakieś fajne ogrodniczki ;)


Kolejną rzeczą jest jakaś fajna np. mgiełkowata albo w jakiś ciekawy wzór koszula bez rękawów ;)



Myślę, że jak na jeden post jest to wystarczająca ilość. W następnej notce pokaże wam drugą część mojej listy, może wy też stwierdzicie, że czegoś np. w waszej szafie brakuje ;)

1 komentarz:

  1. fajny blog ja mam głupi zabaczy http://natalia99172.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń