wtorek, 26 marca 2013

Read more ! ;3

Sieema ;p
Dzisiaj w szkole normalnie. Pierwszy raz w gimnazjum skończyłam pisać sprawdzian z matmy przed czasem :O miałam jeszcze kartkówkę z fizyki ale była nawet spoko. Na w-fie graliśmy w ping-ponga bo na sali mieli jakąś próbę. Jak graliśmy w króla byłam nawet często w finale ^^  to coś znaczy ;D Jutro już ostatni dzień do szkoły i wolne ! Czuję, że na Wielkanoc może już nie być śniegu bo dziś przed południem tak grzało słonko, że jak siedziałam plecami do okna na świetlicy to tak mnie w kark grzało i dziewczyny mówiły, że złapałam trochę słonka - nie ma to jak się opalić przez szybę ;D Wczoraj robiłam sobie listę książek, które chciałabym przeczytać i wyszło ich 7 :P
Harry Potter i :
-Czara ognia
-Zakon Feniksa
-Książkę Półkrwi
-Insygnia Śmierci
I dalej jeszcze 3 książki tej samej autorki, nawiązujące do Harrego Pottera ale obawiam się, że tych książek raczej u mnie w bibliotekach nie będzie :
-Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
-Quidditch przez wieki
-Baśnie barda Beedle`a
Po tych książkach mam zamiar przeczytać dalsze części Pięknych Istot czyli:
-Istoty Ciemności
-Istoty Chaosu 
I ostatnie książki nie wiem pod jakimi są tytułami ale są to następne części Dziedzica Wojowników
Kiedy skończę czytać cykl Harrego Pottera zrobię o tym jakiś krótki post i ogólnie chciałabym zrobić wam posty na temat tych tu książek oraz tych, które przeczytałąm w ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy ale na razie większość z nich pożyczyłam siostrze ciotecznej więc na razie postaram się wam zrobić coś na styl krótkich recenzji tych książek, które mam w domu. Możemy się umówić, że co tydzień w piątek będę robiła post o jakiejś książce, którą przeczytałam.  Napiszcie mi koniecznie w komentarzach czy odpowiada wam coś takiego i czy wgl. chcecie posty poświęcone książkom :) jeżeli coś takiego wam odpowiada to spodziewajcie się recenzji książkowej już w tym tygodniu ;)


a tu macie jeszcze robione przeze mnie własnoręcznie kwiatki z bibuły  xd


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz