poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Lista 3/3

Cześć wam ; p
Piszę dopiero teraz, ponieważ wcześniej jakoś nie miałam czasu żeby się zebrać i napisać posta. Dzisiaj oczywiście już ostatnia część mojej listy zakupowej ;P

Dzisiaj zacznę od żelu do mycia twarzy. Kiedyś miałam żel do mycia twarzy z Perfecty, taki zielony i był to żel z pilingiem. Używałam go kiedy mi się przypomniało a nawet wtedy nie zawsze, ponieważ ja nienawidzę pilingów do twarzy. Ile bym wody nie użyła to i tak na twarzy zostawały mi wszędzie te drobinki a poza tym skóra byłą wysuszona po tym i po prosty używanie tego produktu nie było przyjemne. Teraz kiedy pozbyłam się tamtego żelu potrzebuję nowego. Zastanawiam się nad zakupem żelu do mycia twarzy z Garniera, takie niebieskiego, z pompką. Miałam okazję go kilka razy użyć i jestem niem zachwycona. Niezwykle popbudza i odświeża co jest wielkim plusem. Zastanawiam się też nad żelem z Clean and Clear. Napiszcie mi jakie żele polecacie a jakich nie ;)

Następnym produktem również do twarzy jest tonik. Uważam, że świetnie będzie się sprawdzał na lato kiedy będę mogła sobie spryskiwać nim twarz  ;)

Dalej chciałabym sobie kupić zakolanówki. Uważam, że świetnie będą pasowały do moich czerwonych butów ;)

Kolejną rzeczą, z której bardzo bym się ucieszyła jest taki zestaw, przybornik do paznokci.


Ponieważ od jakiegoś czasu nachodzi mnie ochota na DIY to muszę się wyposażyć w farby do malowania na tkaninie, ćwieki oraz barwniki do ubrań.

 Następna rzecz jest już racze zarezerwowana na sezon jesienno zimowy a mianowicie jest to czapka. Mam wielką ochotę na jaką fajną czape typu smerfetka, czapka krasnoludka, menelowa lub taką typowo zimową z pomponem - żałuje, że nie kupiłam sobie takiej gdy byłam w górach no ale mam nadzieję, że w tym roku siostra będzie jechała tam na wakacje to może zrobi mi taką miłą niespodziankę  ;D

Teraz zostały mi już tylko 3 rzeczy z pielęgnacji. Pierwszą z nich jest maseczka na włosy np. z Ziaji. Drugą jest krem do rą ponieważ moja siostra stwierdziła, że mam suche ręce i chociaż ja nie lubię smarował rąk kremem to chyba muszę się przemóc. Napiszcie mi jaki krem do rąk dobrze nawilża i szybko się wchłania ;) i Ostatnią rzeczą, którą chciałabym wypróbować jest krem z SVR  ;p

To na koniec dzisiejszego postu i całej serii z moją listą zakupową , do następnego!;D 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz