czwartek, 4 kwietnia 2013

Lista 2/3

Cześć wam ;)
Dzisiaj druga część tej mojej listy i jeżeli nie zapomnę to np. pod koniec wakacji zrobię podsumowanie co udało mi się z tej listy zakupić  ;) no to zapraszam  :)

Dziś zaczniemy od ubrań a mianowcie od swetrów i bluz. W tym sezonie zimowym bardzo spodobały mi się takie duże, wkładane przez głowę swetry oraz wkładane przez głowę, boyfriendowe bluzy ;) bardzo chciałabym mieć więcej tego typu ubrań, ponieważ jest to wygodne i świetnie wygląda z jakimiś szortami i trampkami ;)

 Kolejną rzeczą są trampki, o których już wam kiedyś wspominałam. Sama nie wiem, jakie wybrać ponieważ podobają mi się bardzo trampki za kostkę w miętowym lub beżowo białym kolorze oraz trampki w stylu vans w morkism, czerwonym lub różowym kolorze  ;)





Dalej mam tu foremki do ciasteczek  ;p 

Podczas ostatniej fluoryzacji w szkole, pani powiedziała, że to nasze ostatnie spotkanie i abyśmy kupili sobie właśnie taką pastę do "szczotkowania" i raz na jakiś czas w domu przemywali nią zęby tak jak robiliśmy to w szkole dlatego też taka pasta znajduje się na mojej liście i jak będę w aptece to na pewno ją kupię ;) Jeżeli jestem już przy myciu zębów to również zdecydowałam się na kupno szczoteczki elektrycznej oraz nici dentystycznej  ;P
Następne rzeczy to temperówka ze schowkiem, gdybym na przykład potrzebowała zatemperować ołówek na lekcji a nie chciałabym wychodzić z ławki i balon ponieważ na zszywka.pl zobaczyłam kiedyś fajny sposób jak za pomocą balona zrobić taką jakby osłonkę na świeczkę aby to ładnie wyglądało, więc jak będę próbowała to zrobić to na pewno pojawi się o tym notka na blogu  ;>

Kolejną rzeczą, o której też słyszeliście już na moim blogu jest kapelusz. Więc myślę, że nie ma o czym się tu rozpowiadać  ;p 



Dalej mam tutaj rzecz, którą strasznie chciałabym użyć w czasie tych wakacji czyli pianka koloryzująca. Użyłabym jej tylko na końcówki i raczej nie brałabym jakiegoś kolorowego koloru ;D tylko jakiś taki naturalny, jasny tak żeby mój naturalny kolor włosów na końcówkach przechodził w jasny blond  ;p 

I już ostatnimi rzeczami na dziś są gadżety do włosów : wypełniacz do koka oraz materiałowa, cienka opaska, którą bym tego koka oplatała  ;p



 No to do następnego posta  ; p

2 komentarze: