czwartek, 25 kwietnia 2013

Siema  ;D
Dziś po południu przyjeżdżają do mnie koleżanki i będziemy robić plakaty do szkoły. Mam nadzieję, że sprawnie nam to pójdzie ;) Musze jeszcze ogarnąć pokój i jechać do sklepu po zaopatrzenie ;D spokojnie, skończy się tylko na chipsach i jakimś napoju  ;P Wczoraj doszły do mnie buty z allegro - czerwone, bardzo podobne do vansów, rozmiar 37. A co się okazało jak je założyłam na nogę?! Są mega za duże! One nawet są za duże na moją mame i siostrę więc wychodzi, że mają rozmiar 39. Kto robi taką dziwną rozmiarówkę ?! No i teraz za bardzo nie mam co z nimi zrobić, muszę popytać koleżanek czy by takich nie chciały. 
Nie wiem jak wam ale mi strasznie podobają się takie plecaczki i mam nadzieję, że jeszcze w tym roku sobie jakiś taki podobny kupię  ;)







 

4 komentarze:

  1. tez chce sb kupic taaki plecak, na allegro sb juz upatrzylam.;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne te plecaki *-*
    Obserwujemy ? ♥

    gifura-gifuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne plecaki ♥ Super masz bloga :) Obserwuję i często będę tu wpadać :)
    Zapraszam do mnie mam nadzieję że zaobserwujesz http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, cieszę się, że mam jednego obserwatora więcej ;) to na prawdę motywuje

      Usuń