wtorek, 30 kwietnia 2013

1000 WYŚWIETLEŃ !

Hej  ;)
Nie wiem czy zauważyliście, ale stuknęło mi 1000 wyświetleń ;D strasznie wszystkim dziękuję i kiedyś pewna dziewczyna napisała mi, że wchodzi na mojego bloga z 15 razy dziennie i nawet nie wiecie jakiego miłęgo uczucia doznałam. Bo ja też tak mam, że wyczekuje na posty moich ulubionych blogerek i co chwila sprawdzam czy może czegoś nie napisały i nie sądziłam, że tak będzie również w moim przypadku i ten komentarz bardzo podniósł mnie na duchu i za każdym razem kiedy nie chce mi się pisać postu (bo czasami i tak bywa, że na nic się nie ma ochoty ) to myślę o tej dziewczynie, która mi to napisała i natychmiast biorę się za pisanie choćby dla niej ;) Mam nadzieję, że będziecie mnie więcej komentować i pisać propozycje na posty bo bardzo liczę na taką współpracę między nami ;)
Przepraszam, że nie pisałam od czwartku, ale po prostu brakło mi czasu. W niedzielę byli u nas goście dlatego było dużo przygotowań no i po prostu nie miałam kiedy wstawić wam posta. Jutro już mam walone a dziś wieczorem przyjeżdża moja siostra cioteczna dlatego jakiś post może znowu pojawić się za jakieś kilka dni. W czasie tego długiego weekendu miałam nagrać jakiś filmik z Gabi ale pewnie to nie wypali więc może po prostu innym razem, link do jej bloga -->   http://eskimos199.blogspot.com/
 Serdecznie zapraszam na jej bloga i to nie dlatego, że ją znam i chcę wypromować czy coś takiego ale po prostu mi czyta się ja równie mile jak niektóre blogerki, które bloguję od dłuższego czasu i mają ok 100 obserwatorów. Będzie też na tego bloga wstawiać filmiki (jeden już jest ) tylko na razie obydwie kombinujemy jak tu ogarnąc Windows Movie Maker i jeżeli ktoś chce nam dać jakieś wskazówki to chętnie poczytamy ;)
     

7 komentarzy:

  1. pamiętam jak było dopiero 5oo coś wyświetleń , a tu już 1004.;D mnie takie słowa też trzymałyby na duchu.^^ czekam z niecierpliwością na kolejny poost ! :D świetne footki , ostatnie jest meega. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i oby tak dalej ;)
    Fajne zdjecia :D
    Ładny nagłówek
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)
    Obserwujemy ? ♥

    visioll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog mój jest do dupy zabacz www.natalia99172.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast ciągle się nad sobą użalać (bo to nie twój pierwszy tego typu komentarz) popracuj nad blogiem, jeśli na prawdę lubisz blogować to kombinowanie nad wyglądam bloga sprawi ci dużo frajdy. A jeżeli chodzi o pisanie to radziłabym bardziej przyłożyć się do ortografii bo z tym u cb kiepsko i pisz nie tylko o tym co dzisiaj robiłaś ale także o różnych rzeczach, które Cię interesują ;)

      Usuń