poniedziałek, 22 kwietnia 2013

TAG: I LOVE SPRING

Hej  ;p
Dziś  mam dla was I Love Spring Tag. Miałam do zrobić już naprawdę dawno ale zawsze coś wypadało więc robię go dziś, teraz natychmiast . zapraszam ;)

1. Ulubiony wiosenny lakier.
Jak wiecie mi ostatnio bardzo podobały się kolory nude, cieliste i nadal tak jest ale teraz chyba tak piękna pogoda za oknem skłoniła mnie do "kolorowych" barw na paznokciach. Jednak skoro jest wiosna to lakier, na który mogłabym sobie nawet pozwolić do szkoły (chociaż ja nie maluję paznokci do szkoły xd) jest lakier z Coral Prosilk w kolorku 87. Jest to taki naprawdę delkikatny, pudrowy róż.

 
 2. Ulubione wiosenne produkty do ust. 
Myślę, że moim ulubionym produktem do ust będzie produkt, którego jeszcze nie posiadam ale mam zamiar zakupić czyli pomadka z Ambio truskawkowa. Będzie ona dawać niezbyt intensywny  kolor na ustach :)

3. Ulubiona wiosenna sukienka.
Nie mam ulubionej sukienki na wiosnę ale pokażę wam również moje spódniczki i jedną parę spodni, które uważam, że świetnie się nadają na ten okres :)

 
4.Ulubiony kwiat.
Moim ulubionym kwiatem przez cały rok jest tulipan, ale lubię też bardzo białe goździki i konwalie :)

5. Ulubione wiosenne akcesoria/szale.
Jeżeli chodzi o jakieś szale to fajnie aby były kwieciste ale fajne są też w takich jasnych, pastelowych kolorach bez żadnych udziwnień. A co do akcesoriów to jakieś fajne plecaczki ale raczej nie w stylu rockowym ale bardziej dziewczęcym, jak na taką ciepłą wiosnę to również przydadzą się jakieś okulary przeciwsłoneczne.

6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący? (makijaż, moda, oba).
Ja raczej nie podążam za bardzo za trendami ale uważam, że jeżeli wiosna to pastelowe, delikatne kolory chociaż jakiś neon też mile widziany ;) koronkowe rzeczy, ale też kwieciste i azteckie wzory to jest to ;) Jeżeli chodzi o makijaż do stawiajmy jak najbardziej na naturalny make up ;P

7. Ulubiona wiosenna świeca.
Ja nie mam w zwyczaju palić świec chociaż od nie dawna zaczynam ale na wiosnę czy lato to już w ogóle. Lubię jak do pokoju wpada mi świeże powietrze a nie jakieś ciężkie zapachy świeczek, które jednak dają fajny klimat.

8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy.
Jak wiosna/lato to jak najbardziej jakieś lekkie zapachy - kwiatowe czy owocowe ;) z tych produktów co ja mam to raczej żadnego nie wybrałabym za ulubiony wiosenny ale mam nadzieję, że to się zmieni i coś fajnego jeszcze w tym sezonie mi przybędzie  ;>

9. Jaka jest u Ciebie wiosna.
Teraz mogę powiedzieć z uśmiechem na ustach, że pogoda na dworzu jest naprawdę piękna, letnia i takiej nam brakowało. Świeci słonko, czasami powieje jakiś wietrzyk, na termometrze jest zazwyczaj ponad 20 stopni, raz nawet było coś ok. 26 ;) Oby tak dalej.

10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?
Najlepsze jest to, że wszystko się zieleni i to takimi świeżymi kolorami a nie takimi co są pod koniec lata. Ptaki zaczynają śpiewać, robi się coraz cieplej i wgl, jest tak fajnie bo można już pozbyć się tycj okropnych grubych kurtek zimowych w których trudno się ruszać xd

11.Czy lubisz wiosenne porządki?
Trudno powiedzieć, bo jeżeli chodzi o takie porządki w szafie to tak ale jeżeli choci o takie koło domu np. grabienie itp. to nie ! ..chcociaż fajnie jest jak tak słonko grzeje..; p

 12. Twoje plany na wakacje.
 W tym roku pewnie nie będę jechała na żadne kolonie chyba że by były gdzie indziej niż rok temu i dwa lata temu. Trdycyjnie pojadę do mojej siostry ciotecznej i ona do mnie, pewnie pojadę do mojej siostry do Warszawy a tak to będę w domu siedzieć i spotykać się z przyjaciółmi ;)

To już koniec tego tagu, mam nadzieję, że się podobał i taguję wszystkich, którzy jeszcze tego tagu nie zrobili ;)
 
 

 
 

 

1 komentarz: