poniedziałek, 20 maja 2013

Gorącoo ..

Cześć ; p
haha nawet nie wiecie jaką beke miałyśmy z dziewczynami w szkole ;D dzień zapowiadał się bardzo słonecznie i już rano było ciepło więc poszłam do szkoły bez niczego na długi rękaw bo wiedziałam jak to będzie wyglądało - po pierwszej lekcji zdejmę dajmy na to sweterek i potem cały dzień będę się z nim optykać. I jak się okazało w szkole nie tylko ja tak pomyślałam bo dziewczyny też były tylko na krótki rękaw i tak jak ja ubrane w szorty. A tu nagle w trakcie 5 lekcji zaczęło grzmieć i zaczął padać deszcz..a my takie "wymajone" xd ale na szczęście jak już wracałyśmy do domu to się rozpogodziło ;p 
Wczorajszy dzień spędziłam na czytaniu na dworzu książki a co za tym idzie opalaniu się ;p no troszkę się zjarałam ale musze jeszcze poprawić bo mam jaśniejszą szyję xd i zajadałam się ogromnymi lodami koktajlowymi ;) to na tyle dziś ;p 

 

7 komentarzy:

  1. Śliczny nagłowek ;)
    Ładne zdjęcia,lubię te lody :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale teraz i tak zamierzam go zmienić bo nie gra mi z tłem ;)

      Usuń
  2. Loooody koktajlowe są najlepsze! Ślicznie wyszłaś na zdjeciach ^.^

    Zapraszam do mnie! :)
    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję ;> ja pierwszy raz jadłam te lody i jak dla mnie to trochę za duża porcja żeby zjeść jednorazowo ;p

      Usuń
  3. Pięęękna opalenizna.:D
    + pyszne lody.:D są też w mniejszym opakowaniu.:p
    - A ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeeetna opalenizna.;D
    + te lody są jeszcze w mniejszych "kubkach" :D

    - A ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam kocham lody

    natalia99172.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń