środa, 15 maja 2013

Po wycieczce ;)

Hej :)

Jestem już po wycieczce.tak. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Poznań i stwierdziłam, że mogłabym tam mieszkać ;) ale najchętniej tam gdzie są te kolorowe kamieniczki bo ja je uwielbiam ^^ to samo tyczy się Krakowa ; p następnego dnia byliśmy w Tropical Island w Niemczech. Jest to taka wyspa pod dachem ;) było nawet fajnie ale jak dla mnie i moich koleżanek to było trochę za dużo czasu więc godzinę przed zbiórką już sie przebierałyśmy w ubrania i trochę spacerowałyśmy dla zabicia czasu. W czwartek zwiedzaliśmy Berlin ale większości zabytków nie pamiętam co to nawet jest także spoko ;P Ale wiem, że byliśmy w Muzeum Techniki uu ; p Potem jak przyjechaliśmy do miejsca gdzie mieliśmy nocleg - Pałac Magnat zjedliśmy pyszną obiadokolację i zaczęliśmy się nacierać pastą xd miałam w niej usmarowane całe ręce, twarz i włosy ;p ale jakieś dziewczyny tak głośno piszczały nie wiem po co i pani przyszła i kazała nam sprzątać ale i tak było spoko ; p potem nauczyciele do chyba 1 w nocy chodzili po korytarzach także nie można było się wymknąć z pokoju ale w końcu zasnęli i potem chodziliśmy z 2 chłopakami od naszego do ich pokoju i i zasnęłam ok. 4.30 więc spałam jakieś 2 godziny.. W piątek wyjeżdżaliśmy więc tylko wstąpiliśmy do Świebodzina (chyba tak nazywa się ta miejscowość) i widzieliśmy ten taki ogromny pomnik Chrystusa. Do domu wróciłam o 16.30. Wrażenia z wycieczki takie sobie ponieważ połowy mojej "paczki" na wycieczce nie było i praktycznie czas spędzałam z 2 dziewczynami z pokoju i kolegą z klasy, którego chłopak z naszej chamsko potraktował więc było po prostu beznadziejnie bo jak fajne atrakcje by nie były to jednak trzeba mieć z kim ten czas spędzić ..;/ a teraz pokażę wam kilka zdjęć z wycieczki :)
Tropisal Island





widok z sypialni ;)













I przepraszam że tak późno dodaje posta ale zdjęcia ładują mi się niesamowicie długo ;/..

2 komentarze:

  1. W zeszłym roku byłam w berlinie i na Tropical Island. świetne zdjęcia ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń