niedziela, 5 maja 2013

Heej ;*
Przepraszam, że nie było postów ale po prostu brakło mi na to czasu i w tym tygodniu postów też nie będzie bo od wtorku do piątku jestem na wycieczce szkolnej. Długi weekend spędziłam dobrze, przyjechała do mnie siostra cioteczna i w czwartek razem pojechałyśmy na 2 godzinki do mojej koleżanki (będą zdjęcia na dole ). Dziś już się pakuję i jeszcze muszę się sporo nauczyć na jutro bo będę odpytywana z wiersza i będzie kartkówka z matmy z tematów, których wgl nie ogarniam ;/  przez całą majówkę nie zajrzałam do książek tylko raz do matmy ale stwierdziłam, że nie umię zrobić zadanych zadań więc spasowałam .. Na wycieczkę kupiłam szampon dla dzieci, taki żółty ;D stwierdziłam ostatnio, że kosmetyko do pielęgnacji dla dzieci nie mogą mi zaszkodzić a mogą nawet zrobić dużo dobrego na moim ciele i jestem strasznie ciekawa jaki będzie efekt po umyciu włosów tym szamponem i mam nadzieję, że pojawi się na blogu recenzja tego produktu jak już go trochę poużywam ;p 

dla spostrzegawczych..;)


3 komentarze:

  1. czyli majoweczka milo ci uplynela.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog natalia99172.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej jestemś moją idolką w blogowań była by zaszczcons kiedy weszła na mój : www.natalia99172.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń