wtorek, 11 czerwca 2013

Dni Sochaczewa ! Muzyka łączy ludzi

Siema  ;P
Przepraszam, że tak rzadko piszę ale nadal mam problem z netem i dzisiejszy post znowu będzie bez zdjęć :( ale obiecuje, że jak będe miała możliwośc to wstawię wam wszystkie zdjęcia, które zamierzałam. Taak w sobotę 8 czerwca ( dzień po moich urodzinkach ^^) trwały Dni Sochaczewa czyli były karuzele, stragany z różnymi pierdołami i i takie tam ;) i były równiez występy :D ;D  Njapier chyba ok. 19 występował zespół Góral i akurat jak doszłyśmy z siostrą tam gdzie była scena i to miejsce wolne wokół niej dla publiki skończyli grać. A od 21 do 22,30 występował ... Kamil Bednarek ! Czujecie to ? Jest to chyba najwspanialsze wydarzenie z całego mojego życia. Teraz na nowo pokochałam muzykę (uściślając słucham teraz tylko jego) i nie rozstaję się z MP4. Atmosfera na koncercie była na prawdę niesamowita. Muzyka łączy ludzi ! Nieważne ile mają lat, kim są z zawodu . Byłam pełna podziwu jak można nieustannie skakać, biegać i jednocześnie śpiewać a głos nawet na chwilę nie zadrży. Kamil jest chyba jedynym wykonawcą, który sprawił, że wsłuchałam się w słowa piosenki i wgl w słowa tego co mówił i wszystko wzięłam sobie do serca. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała jeszcze możliwość posłuchania go na żywo bo żadna piosenka przerobiona w studiu nie da tego samego co posłuchanie jej na żywo, z pazurem. Chciałabym aby było więcej takich ludzi jak Bednarek ;) Teraz ciągle męczę piosenkę "Jestem sobą" i boję się , żeby mi się nie przejadła ale to chybva niemożliwe ;D 
W Niedzielę był koncert Braci ale chociaż mieli świetny występ ludzie się za bardzo przy nich nie bawili ;D  
Podsumowując :
Bednarek rządzi !
Jak będę mogła wstawię wam jego zdjęcia lub zdjęcie, które mu zrobiłam i amm też nagrania (strasznie trzeszczą ) ale nie wiem dlaczego jakooś nie można ich odtworzyć na kompie 
-.-

1 komentarz:

  1. cieszę się, że ci się podoba ;) nawet nie wiesz jak takie komentarze motywują :)

    OdpowiedzUsuń