czwartek, 4 lipca 2013

Wakacje ! aaa ;D

Hej  ; p
No to wreszcie mamy upragnione wakacje! ;D łuhuhu ; p cieszycie się ?;p  Zamierzam teraz trochę poeksperymentować, żeby mieć dla was jakieś ciekawe ootd :) Dziś jadę kupić mojej koleżance a właściwie koleżankom prezenty na urodziny ale jak zwykle na tą druga koleżankę kompletnie nie mam pomysłu xd Kupuję sobie też dziś nowy rower ! Już na prawdę nie mogę się doczekać bo wiem, że w te wakacje przejadę na nim dużo kilometrów ..;D  W sobotę byłam na odpuście i zjadłam 2 gofry ^^ ale nie jadłam waty cukrowej :O 9 lipca mam grilla urodzinowego u koleżanki więc na pewno będzie bardzo pozytywnie ;P Macie ochotę na filmiki? Jeszcze nic nie obiecuje ale prawdopodobnie na moim blogu w te wakacje ukaże się dużo filmików ;D zdecydowana większość jak nie wszystkie będą nagrywane razem z Gabi http://eskimos1999.blogspot.com/ . Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na nie to koniecznie piszcie ! Mamy zamiar nakręcić pare challange-ów , haul ale na razie nie chcę wam za wiele zdradzać ;) dobra ja spadam pa  ; P


2 komentarze:

  1. Ja dopiero wczoraj poczułam prawdziwe wakacje bo cały dzień spędziłam na plaży i kąpiąc się w jeziorze :)

    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. i sa nasze doczekane wakcje :D

    OdpowiedzUsuń