czwartek, 21 sierpnia 2014

hei hei hei mordeczki  :D
tsaa prawie rok przerwy...ja mam po prostu słomiany zapał ;/  ale teraz wracam z nową energią i pomysłami :D ciekawa jestem czy ktoś tu jeszcze zagląda...
10 sierpnia wróciłam z 2tygodniowych kolonii. Bardzo się udały chociaż zawsze mogły być lepsze ale było na prawdę fajnie. Poznałam wielu wspaniałych ludzi, za którymi teraz baardzo tęsknię :( nasz ośrodek znajdował się w jakiejś miejscowości pod Ostródą i był całkiem spoko. Najfajniejsze jest to, że nie mieszkamy w  jednym budynku, w pokojach tylko w takich domkach letniskowych, które zazwyczaj były 6osobowe. Pogoda nam dopisała, codziennie kąpaliśmy się w jeziorku przy ośrodku, a wspaniali młodzi opiekunowie wymyślali nam ciekawe gry i zabawy ;) ogólnie na kolonii było nas ok.130 osób. Przyjechały grupy z Mazowsza, Opolskiego, Pomorza i chyba z Łódzkiego. Już na miejscu każdy opiekun (a było ich 7) miał wybrane losowo domki, które tworzyły jego grupę (w kazdej grupie było ok 20 osób). Ja byłam w grupie 6, której wychowawczynią była p.Karolina :) bardzo fajna, jak zresztą i inni osoba. eh mogłabym tu opowiadac i opowiadać ale nie chcę was zanudzać ;p kiedy był dzień odjazdu i siężegnaliśmy, prawie wszyscy płakali. Ja mimo, że żałowałam że to już koniec i wiedziałąm, ze prawdopodobnie większości z tych osób już nigdy nie spotkam to nie potrafiłam uronic ani jednej łzy. Pękłam dopiero w samochodzie, w drodze do domu. Teraz zamierzam wywołać jak najszybciej zdjęcia i powiesić sobie nad biurkiem aby te wspomnienia zostały ze mna jak najdłużej i żebym cały czas pamiętała o tych wspaniałych osobach i o tym, co z nimi przeżyłam. Przyszły rok będzie ostatnim razem kiedy znowu pojadę na te kolonie (po raz trzeci) bo są one do 16 roku życia i mimo, ze to troche bez sensu jechać po raz kolejny w to samo miejsce to na pewno z tego nie zrezygnuję bo atmosfera na tych koloniach i wgl wszystko jest mi już dobrze znana no i wszystko tam jest tak fajnie zorganizowane, poznajemy tyle nowych osób. No a teraz koniec mojego biadolenia, łąpcie kilka fotek ;)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz