sobota, 23 sierpnia 2014

siemaneczko ;p
Dziś dosyć nudny dzień. Trochę gotowania i pieczenia ciast bo jutro odpust  ; p miejmy nadzieję, że bezie ładna pogoda, karuzele już od wtorku czekają :) dziś mama farbnęła mi włosy szamponetką, ale chyba za bardzo mi wzięło moje raczej ciemne włosy :c  (nie chciałam niszczyć sobie włosów rozjaśniaczami itd.) a miało być ombre...no ale nic, następnym razem wezmę sobie jakąś fajną kasztanową szamponetkę i farbne sobie całe włoski  ;D wczoraj dosyć mi się nudziło i zrobiłam sobie lekki makijaż, którego glównym akcentem miały być oczy. To dziwne ale prawe wyszło mi idealnie, lewe troche gorzej. Niestety efektu nie widać na zjdęciach dlatego ich wam nie pokarzę, bo bez sensu. Planuję sobie kupić pędzle z HAKURO, mam już nawet wybrane modele tylko trzeba się w końcu zgarnąć, zamówić i eksperymentować!  ;p 
Ostatnio mam też faze na oglądanie na youtube foodbooków i lunchów do szkoły. Te filmiki totalnie mnie zmotywowały aby w tym roku też brać do szkoły coś pożywniejszego niż jakąś bułkę, a zamiast jeść jako przekąske czekoladowego batona, wziąść sobie własnoręcznie zrobione musli lub po prostu jakiś owoc. Dziś totalnie mnie naszło na szukanie przepisów z kaszą gryczaną i jaglaną. Jeszcze żadnego nie wykorzystałam ale zamierzam jeszcze w tym tygodniu coś przyrządzić :) 






focia w brudnym lusterku zawsze sponio

4 komentarze:

  1. mam nadzieję, że będą coraz lepsze ale dzięki ;)
    świetny blog, obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaką masz świetną paletę ceni *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. urodzinowa ^^ trochę słaba pigmentacja ale jakoś daję radę ;)

    OdpowiedzUsuń