wtorek, 19 lutego 2013

:>

Cześć wam :)
Dzisiaj króciutki post, bo mam mało czasu. Dziś u mnie nie działo się nic ciekawego. Miałam 6 lekcji (jako jedyna z klasy dostałam 5 ze sprawdziany z fizyki ^^) postem jeszcze przez jedną godzinę lekcyjną grałam na świetlicy w ping-ponga bo czekałam na sksy, na których graliśmy w siatkówkę *_* ale miałam głupi skład ;/ jutro wracam do domu po 6 lekcjach to może będzie dłuższy post, ale nic nie obiecuję bo będę musiała pouczyć się do chemii i biologii, a teraz idę uczyć się z historii bo jutro piszę sprawdzian ze starożytnego Rzymu...ciekawe jak mi pójdzie  ;) No to na dzisiaj tyle :)

3 komentarze:

  1. Gdzie masz Gadżet obserwatorów?
    Bo chciałabym zaobserwować:)
    Zapraszam do mnie: julalula.blogspot.com

    To ja julalula z pingera:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc sama chciałabym to wiedzieć ;D trochę tu pokombinuję i może coś z tego wyjdzie ;) cieszę się, że ktoś jednak tu zagląda :)

    OdpowiedzUsuń