czwartek, 21 lutego 2013

Tyśka ;P

Czeeść wam  ! :P
Jakoś dziś przeżyłam i już jutro piąteczek! weee ^^ no właśnie, jutro mam sesje z matmy czyli taki sprawdzian z całego półrocza ;/ trzeba się przygotować.. no ale dziś odpowiem na pytania od Tyśki, (zadała mi je na pingerze)za które jej bardzo dziękuję :) tutaj macie linka do jej bloga http://modelinowafaschion.pinger.pl/



1. Ile masz lat?
Mam 13 i pół roku ;)

2. Lubisz lepić z modeliny?

Nie pamiętam nawet kiedy ostatni raz z niej lepiłam, ale kiedy wszystko się udaje to jest nawet przyjemne :P

3. Ulubiony przedmiot?

Szkolny? jeżeli tak to zdecydowanie w-f

4. Masz swój pokój?

Tak, mam.

5. Lukniesz na mojego bloga?

Już weszłam :) robisz na prawdę śliczne rzeczy z modeliny :>

Jeśli chcecie to wy również możecie zadawać mi pytania. Chętnie na nie odpowiem  :)

2 komentarze:

  1. świetne odpowiedzi :)
    Skomentuj zaobserwuj zrobię to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne ! www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ma na imię teraźniejszy najlepszy przyjaciel i dawniejszy ?
    Jaki kolor lubisz najbardziej ?
    Jakiej muzyki słuchasz ?
    Masz rodzeństwo ?
    Gdzie chodzisz do szkoły ?
    Masz chłopaka? Jak ma na imię ?
    Podoba Ci się jakiś chłopak? Jak ma na imię ?
    Masz swój telefon ? Jak tak to jaki model ?
    Ile liczy twoja klasa osób?
    Kim chcesz zostać w przyszlości ?? :)
    Pozdrawiam,
    ` Gwiazdka. ;d

    OdpowiedzUsuń