piątek, 8 marca 2013

Tag 20 przypadkowych pytań :)

Siema!
Haha nawet nie wiecie jaka byłam szczęśliwa jak zobaczyłam wczoraj pod postem 4 komentarze ! Skakałam i miałam ochotę krzyczeć ze szczęścia. To teraz wyobraźcie sobie mnie widzącą pod wczorajszym postem dodatkowe 8 komentarzy i większą minę obserwatorów ;D dlatego chciałam wam podziękować za te wszystkie komentarze i wgl. za wszystko bo taki jeden komentarz niezwykle motywuje a co dopiero 12 !;D pisze dopiero teraz bo wcześniej byłą u mnie koleżanka :) nie wiem jak u was ale u mnie grześ od południa zaczął sypać śnieg, więc mam nadzieję na zrobienie w końcu jakiś zimowych fotek ; p dodatkowo chciałam wam podać link do bloga mojej obserwatorki z pingera http://kiri21.pinger.pl Ten blog jest pełen takich ,,złotych myśli'' i różnych takich opisów z ciekawymi zdjęciami :) zachęcam do zajrzenia. Żeby ten post był dziś trochę inny postanowiłam zrobić krótki tag 20 przypadkowcych pytań :)

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu.
Myślę, że pieniądze, chusteczki, carmex i telefon :)

2.Ulubiona marka kosmetyków kolorowych?
Nie mam takiej, ponieważ nie używam kosmetyków kolorowych  ; p 

3.Ulubiony kwiat?
Tulipan, konwalia i goździk, ale najbardziej tulipan  ^^

4.Ulubiony sklep z ciuchami?
Lubię każdy sklep z ciuchami no ale będzie to np. H&M, Reserved, Stradivarius, Bershka :P

5.Ulubione perfumy?
Też chyba nie mam ulubionych ale lubię moja roletkę z AVON Pur Blanca :>

6.Szpilki czy buty na płaskim obcasie?
W moim wieku tylko i wyłącznie płaskie buty  ;p 

7.Czy masz dobre oceny?
Taak ;p

8.Ulubiony kolor?
Powiem tak : nie lubię tylko żółtego i pomarańczowego  xd

9.Czy pijesz napoje energetyzujące?
Kiedyś czasami piłam, a teraz wgl. tego nie robię ..

10.Czy pijesz soki?
Pewnie ;D

11.Czy lubisz pływać?
Gdybym umiała na prawdę dobrze pływać to na pewno sprawiałoby mi to więcej radości :)  

12.Czy jesz frytki widelcem?
Niee  ;p 

13.Ulubiony krem do twarzy?
Nie mam ulubionego kremu do twarzy ;)

14.Czy chciałabyś wyjść za mąż?
Tak  ;p 

15.Czy łatwo się denerwujesz?
Raczej nie ;p 

16.Czy wierzysz w duchy?
Sama nie wiem  ;p 

17.Masz jakieś fobie?
Chyba nie ;p ale bałabym się spotkać takiego węża na wolności..;/

18.Obgryzasz paznokcie?
Nie ; p

19.Czy zetknęłaś się kiedyś ze śmiercią?
Tak ..

20.Pijesz kawę?
Rzadko ;p

No to na tyle dzisiaj ; p 
I na pocieszenie, że lato a tym bardziej wiosna już wkrótce jakieś wrześniowe ale słoneczne zdjęcie :) z ogrodu botanicznego  ;p (na tym pierwszym pokazywałąm wtedy koleżance kwiatki dlatego taka mina xd )

 

11 komentarzy: