poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Haul ;)

Hej !
Dziś 15 a to oznacza, że jesteście ze mną już 2 miesiące! Jak zwykle zrobię krótkie podsumowanie ;D
- 35 postów
- 85 komentarze
- 342 wyświetlenia w ostatnim miesiącu
- 8 oficjalnych obserwatorów

Wczoraj byłam na zakupach w Blue City i Reducie. Jestem średnio zadowolona z zakupów ale dlaczego to zaraz się dowiecie. Muszę powiedzieć, że są takie sklepy, które mnie pozytywnie zaskoczyły np. Bershka. Kiedy byłam w niej w grudniu mało co mi się podobało i ogólnie byłam nią rozczarowana. Wczoraj kiedy do niej weszłam od razu wpadło mi w oko kilka rzeczy. Są jednak też sklepy, które mnie kompletnie rozczarowały. Z przykrością muszę stwierdzić, że takim sklepem jest H&M. Kiedy do niego weszłam, spostrzegłam, że zupełnie się zmienił wystrój, nigdy bym nie powiedziała, że jest do H&M. A jednak. Zawsze wychodziłam z założenie, że z tego sklepu zawsze się z czymś wyjdzie i zawsze jest coś co się spodoba i zazwyczaj takich rzeczy było bardzo wiele. Jednak nie tym razem. Strasznie zawiodłam się na tym sklepie, ponieważ tylko nieliczne rzeczy mi się naprawdę podobały. Jestem też rozczarowana asortymentem kurtek. Do jakiego sklepu bym nie weszła po prostu nie było kurtek, jedynie były skórki (których też jednak było tyle co kot napłakał), a ja skórzanej czy a'la skórzanej kurki nie chciałam bo taką już mam. I na prawdę było ciężko taką znaleźć. Podobały mi się kurteczki w Pull&Bear , ale był baardzo cienkie. Następnie przymierzałam kurtki (ale nie pamiętam w jakim sklepie), które były chyba jeszcze cieńsze niż w Pull&Bear. No to było takie cienkie, że wgl. nie nadawałoby się na chłodniejsze dni. I w końcu uratował mnie House. Ta kurtka, którą za chwilę zobaczycie nie jest szczytem moich marzeń ale jest po protu jedyną, która się nadawała. Dodam jeszcze tylko, że wszystkie te rzeczy na żywo wyglądają o 100 razy lepiej, ale nie wiem dlaczego wyszły takie słabe zdjęcia ;/..

 
kurtka z Housa - coś ok. 79zł


świeczka Aurelia o zapachu owoców leśnych, drogeria Hebe - 4,25zł

koszulka w biało - granatowe pasy z Bershki - 39,90 zł

baleriny z H&M,  w rzeczywistości są w takim neonowym różowym kolorze - 39,90 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz