sobota, 13 kwietnia 2013

Muffinki

Cześć ludzie !
Nie wiem jak u was, ale u mnie właśnie zawitał pierwszy typowo wiosenno-letni deszczyk i coś jakby delikatnie pogrzmiewa ;D Dzisiaj na prawdę czuć wiosnę i bardzo się z tego cieszę bo mam ochotę w końcu schować gdzieś głęboko w szafie te wszystkie szaliki i nie oglądać już w tym sezonie kurtki zimowej. Właśnie skończyłam czytać Harrego Pottera i Księcia Półkrwi - łzy jak zwykle były.. Według mnie ta całą saga jest najlepszą jaką kiedykolwiek czytałam i szanuję autorkę tych książek, która wyzwoliła we mnie tyle emocji co kończyło się na tym, że począwszy od trzeciej części, przy każdej następnej ryczałam. No ale więcej o tych książkach napiszę jak skończę całą sagę co powinno się zdarzyć w tym lub przyszłym tygodniu ;)
W piątek robiłam muffinki według tego przepisu  https://www.youtube.com/watch?v=yowH_JDNmo4 . Tylko ja zamiast dodawać do środka nutellę po prostu skroiłam orzechu laskowe i wymieszałam z masą. Wyszły na prawdę pyszne i myślę, że będę je robić częściej. Zanim zniknęły udało mi się zrobić im jedno zdjęcie telefonem, którego niestety nie mogę zgrać na komputer..nie wiem czemu. No ale jak będę je robić następnym razem to na pewno zobaczycie zdjęcia. Jutro jadę na małe zakupy a moim celem jest głównie wiosenna kurtka ;) mam nadzieję, że zostanie mi trochę kasy na coś jeszcze ;P




1 komentarz:

  1. Prześliczny outfit, u mnie też jakoś zawitała ta wiosenna pogoda.

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń