piątek, 29 sierpnia 2014

#1 Back to school - haul

Hej ;)
Dziś pierwszy post z serii "Back to school" :) będą to rzeczy, których potrzebowałam, na nowy rok szkolny. Jest tego mało, ale po prostu większość rzeczy mam jeszcze z poprzednich lat (mam wrażenie, że ołówków starczy mi jeszcze na całe liceum xd). 

 Prawie wszystkie zeszyty kupiłam w ABP/Lewiatan bo mają tam często zeszyty właśnie z serii "I stripes" i "I dots" i ogólnie jest z czego wybierać ;) wszystkie są 60kartkowe i o ile się nie mylę to kosztowały chyba 1.30zł za jeden zeszyt ale mogłam coś przekręcić.


 Następnie mam długopisy i cienkopisy z Biedry :D zależało mi na tych żelowych długopisach z Hebe i piórach kulkowych też z Hebe ale nie dogadałam się dokłądnie z siostrą i kupiła mi zwykłe żelowe długopisy, ale jeśli tylko będę miałą po drodze do Hebe (co zdarza się rzadko )  to kupię to co miałam kupić  ;)

To na tyle w dzisiejszym poście, powiedzcie czy wy już macie wszystko kupione i czy jesteście gotowi na nowy rok szkolny :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne okładki zeszytów :) Szkoda że już kupiłam ;/
    Zapraszam do mnie :)
    http://alexyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli twoje zeszyty ci się nie podobają, to je jakoś po swojemu ozdób i będą na pewno bardzo oryginalne ;)

      Usuń
  2. Mi brakuje już tylko dwóch zeszytów. Za to mam nadmiar piórników haha xD

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o hahah żeby mieć nadmiar piórników to jeszcze nie słyszałam :D

      Usuń
  3. U mnie w Anglii trzeba tylko kupić mundurek (obowiązkowo marynarka,krawat,koszula,czarne nie rurkowate spodnie, czarne buty n.p.baletki lub oxfordki) ale reszta jest już zapewniona w szkole trzeba jednak kupić planer szkoły za 5 funtów, ołówek długopis itp. piórnik oraz plecak :) Podobam mi się twój blog.
    Obserwujemy mam nadzieje że się odwdzięczysz ♥
    www.kasiaandblue.blogspot.co.uk♥

    OdpowiedzUsuń
  4. agh ;/ nie dałabym założyć inncyh czarnych spodni, niż rurek :o u nas w szkole tez kiedyś były mundurki ale zupełnie coś innego niż u ciebie :) i takie były "fantastyczne" i "lubiane" przez uczniów, że to tylko na szczęście rok się utrzymało :D miło mi słyszeć, że się podoba, zaraz odwiedzę również twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń