środa, 27 sierpnia 2014

* 2 słowa o moich zapachach 1/2* #1

Cześć!
Dziś taki dosyć tematyczny post o moich zapachach czyli perfumach i mgiełce. Dodatkowo chciałabym zapoczątkować tu serię *2 słowa o...*, w której zawsze będą się pojawiać typowo tematyczne posty, co wy na to? Zapraszam do czytania :)





Na pierwszy rzut idzie perfum z C-THRU. Od zawsze w moim domu gościły te perfumy. Oczywiście w różnych wersjach zapachowych. te Te perfumy są też w przystępnych cenach więc myślę, że każdy znalazłby coś dla siebie :)Ten zapach spośród reszty moich perfum najbardziej nadaje się właśnie na okres jesienno zimowy, więc wkrótce zacznę go znowu używać.

Następnie mamy perfum z Adidasa "fruity rhythm body fragrance". Nie umiem zbytnio opisywać zapachów ale ten przypomina mi bardzij taki zapach kwiatowy niż owocowy. W każdym razie jest przyjemny, delikatny i idealny na okres wiosenno letni, wtedy właśnie go używałam :) już kiedyś miałam w planach go kupić ale stwierdziłam, że nie śpieszy mi się z kupnem go bo mam jeszcze inne perfumy więc poczekam na promocję (w normalnej cenie też jest dosyc tani). I pewnego dnia wchodzę do Natury z zamiarem kupienia mgiełki. Najpierw z 10 minut ich szukałam, a kiedy w końcu znalazłam jakieś 4 mgiełki skitrane z koncie i to wszystkie z jednej firmy okazało się, że mają potworne zapachy, duszące więc od razu od nich odeszłam i akurat mijałam regał z perfumami i co? Właśnie ten był na promocji więc koniec końców wyszłam z Natury z perfumem a nie z mgiełką ale i tak byłam bardzo zadowolona :)

Trzecim zapachem jest mgiełka z Avon o zapachu granata i mango. Kupiłam ją razem w zestawie z balsamem i żelem również o takich zapachach za chyba 19.90 co dużo bardziej się opłacało bo sama mgiełka kosztowała ok 10 zł. Jest dosyć wydajna bo na koloniach 2tygodniowcyh psiukałam się nią na prawdę dosyć często,a niezbyt dużo jej ubyło. Żałuję, że kupiłam ją dopiero pod koniec lipca bo mgiełki to coś idealnego na lato i późną wiosnę no ale teraz przeczeka sobie spokojnie na następne wakacje, chyba że zdecyduję się ją brać do szkoły ale mam mniejsze rozwiązania o których wam opowiem w następnym poście :)

*wpadajcie tu http://niezaleznieuzalezniajace.blogspot.com/

11 komentarzy:

  1. moja siostra miała zielone :D ja też je uwielbiam, wiem, że nigdy się nie nich nie zawiodę ;)
    również pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię zapach c-thru,
    ja mam różowe, pachną baaardzo słodko :)
    http://moja-wersja-amy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm różowych chyba nigdy nie miałam, ale w moim domu przewijały się fioletowe, zielone, ciemne niebieskie i turkusowe ;)
      fajne tło masz :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kosmetyki od adidasa! Miałam kiedyś takie perfumy i byłam z nich naprawdę zadowolona.

    http://wiecznybrakczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachną bardzo przyjemnie, świeżo i w dodatku są w dobrej cenie, czego chcieć więcej? :D

      Usuń
  4. Mam ten sam zestaw z Avonu. Zapach mgiełki jest przepiękny.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że każdy powinien obserwować blogi, które na prawdę przyciągnęły jego uwagę i nie powinno to być na zasadzie "obserwacja za obserwację" :) jeżeli podoba ci się mój blog to go po prostu zaobserwuj :) ja zawsze kieruję się tą zasadą

      Usuń
  5. Ten zapach Adidasa jest fajny ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta mgiełka mnie bardzo zainteresowała:) Chyba zamówię

    proszę o kliknięcie w link sheinside, jeśli to zrobisz, daj znać w komentarzu;)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/08/sweater-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te same cienkopisy! :)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    U mnie konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń