niedziela, 31 sierpnia 2014

*2 słowa o moich zapachach 2/2* #2

Hej ;)
Dziś pokażę wam moje pozostałe zapachy ;) są w mniejszych pojemnościach dlatego właśnie je chętnie biorę do szkoły, albo gdziekolwiek idę/jadę do podręcznego bagażu.

  

Pierwszy perfum, który widzicie to Pur Blanca z Avon. Jest to roletka o pojemności 9 ml. Nie pamiętam ile kosztowała, ale sprawdziłam jej obecną cenę na stronie Avon i właśnie jest w promocji za 13.99. Zapach ma na prawdę fajny. Tak jak mówiłam, nie potrafię zbyt opisywać zapachów, ale na pewno nie jest to nic owocowego ani kwiatowego.


Następnie mamy większa probówke perfum z Lacoste 'joy of pink'. Mają 20ml i kosztowały mnie 15zł. Również mają przyjemny zapach, ten z tych nie owocowych ani kwiatowych :D


Już moim ostatnim i najnowszym zapachem jest malutka probóweczka perfum z Avon 'Today-Tomorrow-FOREVER'. Jest to kategoria kwiatowa. " Namiętna kompozycja musujących nut różowego pieprzu, kwiatu pomarańczy i ciepłych zmysłowych akordów piżma" gdybym usłyszała taki opis nie do końca jestem pewna czy bym się skusiła i teraz kiedy wącham probówkę to wyczuwam woń tego pieprzu ale kiedy już zaaplikuję zapach na skórę wszystko na prawdę przyjemnie się zgrywa i nawet myślę, czy by po skończeniu przeze mnie innych perfum nie zakupić sobie właśnie tych :) właśnie sprawdziłąm na stronie avon, ze pojemność 30ml tych perfum jest w promocji za 49 zł więc podeślę wam linki ;)


Na zakończenie chcę tylko dodać, że wszystkie perfumy jak i mgiełka są warte kupna i serdecznie wam je polecam. Na szczęście nie zdarzył mi się żaden niewypał, ale jeżeli wam się nie sprawdził jakiś zapach to koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzach :) Jets jeszcze jeden perfum, który wam chcę serdecznie polecić ale w tej chwili go akurat nie mam i mówię tu o perfumach z Playboy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz