poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Hej ;)
Dziś wstałam dosyć późno jak na mnie bo o 12.30 ;p był to dla mnie szok bo ja teraz zazwyczaj wstawałam po 10 (co jeszcze rok temu było dla mnie nie do pomyślenia bo wstawałam po 8 :D ) tym bardziej się zdziwiłam bo tata obudził mnie po coś o 7.50 i byłam pewna, że już nie zasne ale jakoś tak myślałąm o różnych rzeczach i troszkę się jeszcze zdrzemnęłam. Potem jeszcze w piżamie zrobiłam obiad bo mama jest na "wakacjach" i bardziej wierzę w moje zdolności kulinarne niż reszty domowników ;p z piżamy przebrałam się dopiero przed 15 i tak do teraz siedzę sobie w internetach ;p kompletnie nie miałam dziś pomysłu na post tym bardziej, że nie chce mi się robić żadnych zdjęć więc pomyślałam, że pokarzę wam tu piosenki, na które mam ostatnio mega faze i niektóre z nich mogą wam się wydac co najmniej dziwne ale będą to piosenki, do których na przykład tańczyliśmy różne wydziwiasy na koloniach i wiążą się z nimi bardzo miłe wspomnienia :)


















A wy czego teraz słuchacie ? :) 
*zapraszam na bloga Gabi*
http://niezaleznieuzalezniajace.blogspot.com/

2 komentarze: