piątek, 12 września 2014

2# Back to school - TAG szkolny

Hej :))
Powiem wam, że te dni lecą na prawdę szybko. Wchodzę na bloga żeby zobaczyć kiedy ostatnio dodałam posta a to było aż w poniedziałek a miałam wrażenie jakby to było wczoraj. Dziś mam dla was kolejnego posta z serii back to school i jest to tag szkolny, który zobaczyłam na kanale ssarusska, zapraszam  :)

1. Do której klasy teraz idziesz?
Ja jestem teraz w 3 klasie gimnazjum :)

2. O której godzinie wstajesz do szkoły ?
W tym półroczy wstaję wcześniej bo mam autobus wcześniej i na początku wstawałm tak o 6.30 ale teraz często robię sobie rano jakieś jedzenie do szkoły (o tym też będzie post) typu jakieś sałatki lub coś innego a powiem wam, że część jedzeniowa zajmuje mi najwięcej czasu rano bo muszę sobie zrobić jedzenie do szkoły, śniadanie, które zjem w domu no i zjedzenie tego śniadania - z tym na prawdę się schodzi. Więc teraz budzę się o 6.15 i jeszcze tak z 5 minut leżę żeby się rozbudzić powoli i spokojnie  :D

3. Ile czasu  zajmuje ci przygotowanie się rano?
ok. 40 minut

4. Czym najbardziej się denerwuję.
W sumie to jest trudne pytanie, no ale kiedy nie jestem nauczona i boję się, że zostanę zapytana no i jakimiś występami np. w przedstawieniach, apelach przed całą szkołą.

5. Gdzie zazwyczaj kupujesz przybory szkolne?
Nie mam jednego miejsca gdzie kupuję takie przybory, gdzie coś mi się spodoba lub jaki sklep mam po drodze tam kupuję ;)

6. Leginsy, jeansy czy spódniczka ?
W sumie najczęściej chodzę w spodniach bo do leginsów trzeba mieć jakąś dłuższą koszulę, bluzę, koszulkę a ja to mam może ze 2 takie rzeczy a w spódniczkach w szkole nie czuję się zbyt dobrze, bo wiecie czasem różne rzeczy się "szalone" robi a poza tym niektórzy mają głupie pomysły. Oczywiście w lato noszę szorty, inaczej sobie tego nie wyobrażam. Też czuję się trochę dziwnie bo u nas z reguły zazwyczaj dziewczyny chodzą w jakiś spodniach czy leginsach do szkoły więc czuję się taka "odstawiona" kiedy mam spódniczkę xd chociaż powiem wam, że wczoraj miałam ochotę, żeby dziś założyć spódniczkę ale dziś mi to już przeszło i też doszłam do wniosku, że nie mam żadnej takiej w miarę skromnej, jednolitej rozkloszowanej czy szytej w koło spódniczki bo jak już jakieś mam to albo koronkowa, albo w kwiatki, albo ołówkowa "skórzana". Jeżeli wiecie gdzie mogę sobie kupić w dobrej cenie taką właśnie spódniczkę jak móiłam to koniecznie piszcie ;)

7. Torba czy plecak?
Jeżeli mam normalne lekcje to zdecydowanie plecak. Jest to 100 razy wygodniejsze i zdecydowanie zdrowsze dla naszych pleców. Oczywiście gdy są takie sytuacje jak ostatnie dni szkoły kiedy praktycznie nie mam lekcji to biorę torbę lub taki plecaczek w stylu vintage.

8. Co z reguły jadasz na drugie śniadanie?
U mnie nie ma reguły :D w tamtym roku ogólnie w szkole nie jadłąm drugiego śniadania bo robiłąm się głodna dopiero koło południa i nie miałam wyjścia jak kupić sobie jakiegoś batona bo u nas kanapki i bułki są sprzedawane do 9 rano. W tym roku jednak staram się brać codziennie z domu coś do jedzenia i albo robię sobie kanapkę albo jakąś sałatkę i staram się do tych śniadań brać jabłko a jeżeli nie mam czasu sobie zrobić jedzenia w domu to koleżanka, która nie jeździ autobusem kupuje mi w sklepie taką pyszną drożdżową bułkę ze śliwkami, w której się zakochałam u takich u nas w szkole nie sprzedają.

9. Jakie mam radu dla osób, które zaczynają nową szkołę?

Bądźcie sobą! 
Bądźcie otwarci!
Uśmiechajcie się!

5 komentarzy:

  1. Super post, ciekawie piszesz :) Na pewno będę zaglądać częściej!

    http://obiektywyciastkaipocztowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na egzaminie :)



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej współczuję takiego wczesnego wstawania, chociaż w liceum sama wstawałam przed 6 :D

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzięki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły TAG <3 obserwuję
    http://mivintly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń