poniedziałek, 8 września 2014

New in

Hej hej  :D
Powiem wam, że dziś nam wszystkim dzień w szkole minął zaskakująco szybko. Zdecydowanie to będzie mój ulubiony dzień tygodnia :)  Dodatkowo było dużo śmiechu więc jak najbardziej na plus :D wczoraj na szybko wstąpiłam do Rossmana aby kupić coś drobnego mojej koleżance na urodzinki, no i zgarnęłąm też coś dla siebie chociaż w sumie nic nie planowałam (oprócz pewnej szminki ale stwierdziłąm, że poczekam na jakieś promocje na kolorówkę). Na paragonie okazało się, że miałam 10% na zakupy i jest to chyba aktualne przez cały wrzesień. W sumie zapłaciłam tylko 3.42zł mniej no ale zawsze coś. 

 Zgarnęłam pierwszy lepszy żel do mycia twarzy ponieważ mój z Garniera (jeśli chcecie to mogę chętnie zrobić o nim recenzję) już się kończy i chciałam teraz użyć czegoś innego. To jest akurat żel z Rival (nie znam kompletnie tej firmy) i kosztował 6.99zł


 Krem BB z Garniera - 14.49zł. Miałam okazję używać już tego typu kremu z Garniera i byłam zachwycona. Jednak używałam wtedy akurat trochę innego bo ten wcale mnie tak nie zadowala. Wzięłam do cery jasnej chociaż ja akurat jakoś mega jasnej cery nie mam i powiem wam, że dla mnie jest chyba delikatnie za ciemny więc osobom z jasną cerą nie polecam go kupować. Jak narazie zamiast wyrównywać koloryt skóry to gdy go nakładam robi coś raczej odwrotnego i wolę już moją skórę bez niego. Na dodatek musimy po jego nałożeniu dodać jeszcze na twraz puder matujący ponieważ buźka będzie nam się świecić. Na razie nie jestem z niego zadowolona no ale pożyjemy, zobaczymy :)




A wam wpadło ostatniego coś fajnego w ręce? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz