piątek, 5 września 2014




Hej ;)
Powiem wam, że już mam zadawane dosyć sporo lekcji, a na przyszły piątek już mam zapowiedziany sprawdzian z historii. No ale staram się nie zniechęcać, odrabiać każde prace domowe sama w domu, bo jak zacznę niektóre rzeczy zostawiać do spisywania to będzie tak do końca roku. Zamierzam już też wziąć udział w kilku konkursach kuratoryjnych, m.in. w konkursie z biologii, matematyki i może fizyki. Robię też z dwoma koleżankami dodatkową gazetkę na temat powstania Polskiego Państwa Podziemnego i na 18 września musimy pani przynieść już materiały żeby je przejrzała czy mogą być. Będę chodzić też na różne zajęcia pozalekcyjne takie jak sksy, kółko matematyczne, kółko polonistyczne, które będzie nas przygotowywało do egzaminu, godzinę przed tym kółkiem będę chodziła na scrabble no i to chyba tyle  ;p miałam pomysł na fajny post z serii Back to school ale nie miałam jak robić zdjęć, jednak od poniedziałku postaram się robić je systematycznie i w piątek dodać posta :) 
Jeśli macie jakieś propozycje postów, które chcielibyście zobaczyć to koniecznie piszcie :)




6 komentarzy:

  1. Może zrób post o swoich klasykach czyli o rzeczach które potrzebujesz na co dzień ;)
    Zapraszam do mnie jak chcesz więcej dowiedzieć się na ten temat ;>
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł, dzięki :D
      fajny post, czytałam ;)

      Usuń
  2. Powodzenia w szkole ! :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/09/sfera-gora-zar.html

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób post DIY
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz ;) Zrób post o tym czego nie lubisz w szkole ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz :P
    Obserwuje i licze na rewanżyk :)
    worldincity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń